• StoppaMobbning24

    Ebola till Sverige!

    Läste lite om Ebola!

    Vi har 45 dagar på oss att hitta en lösning kring ebola, och om vi hittar någon så riskerar ebola att spridas över hela världen! Gråter

    Hoppas inte att den kommer till Sverige iafall...
  • Svar på tråden Ebola till Sverige!
  • volvo142

    Ja nu börjar folk bry sig.. att massa har dött i Ebolia i andra läder är inte så viktigt utan en liten notis på nyheterna med sporten där ska vi prata i all oändlighet för de är sååå viktigt.. är inge bättre själv min vi är ego vi människor utom en liten klick

  • volvo142

    Ja nu börjar folk bry sig.. att massa har dött i Ebolia i andra läder är inte så viktigt utan en liten notis på nyheterna med sporten där ska vi prata i all oändlighet för de är sååå viktigt.. är inge bättre själv min vi är ego vi människor utom en liten klick

  • volvo142

    Ja nu börjar folk bry sig.. att massa har dött i Ebolia i andra läder är inte så viktigt utan en liten notis på nyheterna med sporten där ska vi prata i all oändlighet för de är sååå viktigt.. är inge bättre själv min vi är ego vi människor utom en liten klick

  • viseversa

    Självklart kommer Ebolan till Sverige. Hade flygtrafiken minskats för länge sen mellan länder hade denna spridning minskats. MEN vi människor är så jävla dumma i huvudet så nu får vi se fram emot Ebolan och allt vad den innebär istället.

Svar på tråden Ebola till Sverige!