Carnitas skrev 2014-10-20 20:29:25 följande:
Finns ingen i hela världen som vet om att du har minnesluckor, inte ens du själv.
Hur ska du då begära andra ska veta?
Otrogen nykter eller onykter?
Du har en dålig relation till alkohol, så bara skippa.
Eller acceptera du gör saker med alkohol, som du inte gillar.
Och sluta gnälla, för att se dig som ett offer.
När det är du själv som för glaset till munnen, funkar liksom inte.
Det hamnar under ta ansvar för din egna handlingar.
Gudasänd är djävulen, i förklädnad av vara en troende, som påstår han sprider guds budskap.(!!! OBS akta er OBS !!!)
Eftersom jag inte har ett minne utav något förutom kanske första timmen och fått berättat att jag knappt kunde stå på benen så tycker jag det borde synas. Jag gnäller inte och tycker synd om mig själv. Inget rättfärdigar att jag strula med någon annan, inte ens det faktum att jag var helt jävla borta.
Vill också tala om för dig att jag inte är en sån som är otrogen så fort jag dricker alkohol. Det handlar oftast om varför jag dricker alkohol. Mår jag dåligt, som då exempelvis i lördags över att min låtsasdotter var jätteotrevlig samt skrivit en massa saker om mig som var osanna till hennes mamma som jag suttit i rättegång mot för att hon misshandlat mig då dricker jag endast för att döva och då blir det ALLTID för mycket och jag minns knappt något utav kvällen.
Håller med dig om att jag i nuläget inte har något med alkohol att göra, inte när jag mår som jag mår. Men innan du låter så dömande ta reda på vad som hänt då. Jag är inte någon som tycker synd om mig själv.