• Mariah1986

Sprutstart 19 oktober

Hej någon/några mer som började sprutastarta samtidigt eller närmsta dagarna ? För mig är de första försöket till att vi ska kunna få ett litet mirakel ! Hade vart kul om fler ville följa och dela med sig om sin tid kring första ivfen ! ????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-20 07:46
    Glömde ju skriva att vi går på Linköping rmc

• Svar på tråden Sprutstart 19 oktober
  • dumdummast
    kaatriin skrev 2014-11-07 14:42:48 följande:

Jaa, nu väntar vi med spänning :)

Kram

Hur går det för dig? Blir det i morgon?

Kram
  • Donna78

Jag tog Ovitrelle för en vecka sedan (cd 15), efter att ha tagit pergotime varannan dag från cd 5 (tre tabletter totalt över fem dagar). Idag på äl +6 har jag tokig molvärk och dessutom rikliga äl-liknande flytningar. Känner mig nästan orolig över att Ovitrelle inte "bet" utan att äl kommer nu istället. Någon av er rutinerade som har insikter el erfarenhet att dela med er av?

• Mariah1986

Donna 78

När jag använde gonal f och orgalutran efter ca två veckor fick jag ont i magen som två dagar senare visade att jag hade haft ägglossning så mig kunde dom inte plocka ägg på då dom va borta !

Men jag hoppas att du slipper att va med det !!!

• Donna78

Tack för ditt inspel... Ja, jag hoppas faktiskt att det samma inte hänt här...

Mariah1986 skrev 2014-11-11 23:08:16 följande:

Donna 78

När jag använde gonal f och orgalutran efter ca två veckor fick jag ont i magen som två dagar senare visade att jag hade haft ägglossning så mig kunde dom inte plocka ägg på då dom va borta !

Men jag hoppas att du slipper att va med det !!!

• kaatriin
    dumdummast skrev 2014-11-11 16:25:45 följande:

Hur går det för dig? Blir det i morgon?

Kram

Japp, idag blir det insättning, ska vara där 14.30 :) är så himla spänd och förväntansfull! Vill egentligen att tiden ska rinna på så att vi får veta om de har fäst i mig också :)

Hur känns allt för dig nu?

Kramar
  • kaatriin

Nu har vi satt tillbaka ett fint ägg, fick även ett i frysen :) nu håller vi tummarna i 18 dagar tills vi får göra tester. :)

• dumdummast
    kaatriin skrev 2014-11-12 09:09:24 följande:

Japp, idag blir det insättning, ska vara där 14.30 :) är så himla spänd och förväntansfull! Vill egentligen att tiden ska rinna på så att vi får veta om de har fäst i mig också :)

Hur känns allt för dig nu?

Kramar

Jobbigt att vänta i hela 18 dagar.

Mycket jobbigare än jag trodde. Försöker inte tillbaka till vardagen men är svårt.

Håller tummarna att det är ett plus om 18 dagar :)
  • kaatriin

Hej alla goa!

Hur ligger alla till med sina behandlingar? Ni som tyvärr fått avbryta, har ni fått ett nytt start datum? :)

Jag väntar fortfarande på att dom där 18 dagarna ska gå, hittills har vi "bara" 12 dagar kvar tills vi förhoppningsvist får ett plus på sticka :)

Hoppas alla mår bra trotts medgångar!

Kram

• MadArp

Hej!

Grattis till ruvningen Katrin!!!! Kan tänka mig att dagarna fram till test går sakta.. Hur mår du och känner du nåt?

Jag har inte varit inne på ett tag, är frustrerad och ledsen över vår situation, nu känns det lite bättre och tiden rullar sakta framåt mot att vi ska få göra ett nytt försök. För oss blir det i januari nån gång.... Tills dess är det bara att leva som vanligt?!?.....

Kram

Svar på tråden Sprutstart 19 oktober