BF JULI 2015
Lägg gärna in mig på listan - 9 juli =)
Lägg gärna in mig på listan - 9 juli =)
BF-lista 
BF-listaBF-lista
26/6
Alvolina
1/7
Stella78, 3e barnet
Annalouise
Semlan79, 6:e barnet
cilly
längtan285
Tanya6
2/7
annaknr3, 3:e barnet
jenny0819, 1:a barnet
beth1, 2:a barnet
lollolouise, 1:a barnet
lisen89, 1:a barnet
sandrafelicia, 2:a barnet
hippo83, 1:a barnet
MagicQueen 3e barnet
jomso, 2:a barnet
ikala, 2:a barnet
3/7
JohannaMem, 1:a barnet
mystrollet, 1:a barnet
4/7
Tigerhonan
5/7
Jedsitha, 1:a barnet
milliee 2:a barnet
bubbelibubbeli
gezum, 2:a barnet
kaaatie
ÖverlyckligTjej, 1:a barnet
Lourdes, 2:a barnet
izabella08, 1:a barnet
7/7
Kiki10
8/7
Ellonbellon, 1:a barnet
chilibean
Ulrika1982, 2:a barnet
Malvik, 5:e barnet
9/7
NILE90, 1:a barnet
amandamoller, 2:a barnet
Thisisme84
11/7
Anehhs
bino2010
Maaalin88, 2:a barnet
13/7
Marri93
14/7
Lkpg1987, 2:a barnet
15/7
Axeladara
kvinna16780
Inget datum
AmandaR
Karmakipsy, 2:a barnet
Hej.
Jag är 21 år och fick veta 2011 efter ett missfall att jag inte skullr kunna bli gravid då jag har ärr bindningar på livmodern som gör att anitingen kan inte ägga fästa sig ock skulle de göra de så skulle de bli ett nytt missfall.
Under de senaste veckorna har jag mått dåligt och brösteb har ömat jäklar i de så jag ringde mvc och var på ultraljud idag och de vissa sig att jag är gravid 4+6 vilket är de längsta jag kommit i en graviditet hitils och jag fick beskedet att om jag i vecka 10 inte har fått ett missfall så har jag BF 8/7-15 känns overkligt men ändå fantastiskt! Längtar så efter ultraljud i v 10
BF-lista
26/6
Alvolina
1/7
Stella78, 3e barnet
Annalouise
Semlan79, 6:e barnet
cilly
längtan285
Tanya6
2/7
annaknr3, 3:e barnet
jenny0819, 1:a barnet
beth1, 2:a barnet
lollolouise, 1:a barnet
lisen89, 1:a barnet
sandrafelicia, 2:a barnet
hippo83, 1:a barnet
MagicQueen 3e barnet
jomso, 2:a barnet
ikala, 2:a barnet
3/7
JohannaMem, 1:a barnet
mystrollet, 1:a barnet
4/7
Tigerhonan
5/7
Jedsitha, 1:a barnet
milliee 2:a barnet
bubbelibubbeli
gezum, 2:a barnet
kaaatie
ÖverlyckligTjej, 1:a barnet
Lourdes, 2:a barnet
7/7
Kiki10
8/7
Ellonbellon, 1:a barnet
chilibean
Ulrika1982, 2:a barnet
Malvik, 5:e barnet
9/7
NILE90, 1:a barnet
amandamoller, 2:a barnet
Thisisme84
11/7
Anehhs
bino2010
Maaalin88, 2:a barnet
13/7
Marri93
14/7
Lkpg1987, 2:a barnet
15/7
Axeladara
kvinna16780
Inget datum
AmandaR
Karmakipsy, 2:a barnet
Välkommen och grattis till alla nya! :)
Vill bara berätta att vi även har en hemlig facebookgrupp också. Dom som är intresserade kan PM:a mig sitt namn så lägger jag till er :)
Välkommen till er som är nya och grattis till plussen!
Ni som är intresserade av vår hemliga facebookgrupp kan pm:a mig :)
Fick i onsdags reda på att jag är gravid. blandade känslor då det inte var planerat. har en ettåring här hemma, hade tänkt vänta iallafall ett år till. men ibland händer saker som inte ingår i planeringen. Vill gärna gå med i fb-gruppen, men vet ej hur man skickar pm..
Välkommen och grattis till alla nya!
Att facebookgruppen är hemlig betyder att ingen kan hitta den eller se vad vi skriver, förutom vi som är medlemmar då förstås. Om någon är intresserad av att vara med så PM:a mig.
Jedsitha jag har skickat PM ang Facebook grupp. Kan inte fler gå med?? Vore så kul!!
[quote=74334085][quote-nick]Trisp skrev 2014-11-13 15:57:13 följande:[/quote-nick]Jedsitha jag har skickat PM ang Facebook grupp. Kan inte fler gå med?? Vore så kul!!!
Välkommen och grattis till alla nya!
Jag ligger hopplöst efter här sen jag gjorde uppehåll för morfars begravning och orkar inte läsa ikapp just nu. Ville bara att ni skulle veta att ni kan PM:a mig hur jag hittar er på facebook eller er mejladress om ni är intresserade av våran hemliga facebookgrupp. Att den är hemlig betyder att ingen kan hitta den, ingen kan se att ni är med och det är bara medlemmar i gruppen som får se vad vi postar i sitt flöde.
Grattis och välkomna till alla nya!
Skicka ett PM till mig när och om ni känner er sugna på att gå med i vår hemliga facebookgrupp (ingen kan se att ni är med eller vad ni postar). Det jag behöver är antingen er mejl för att skicka en inbjudan eller uppgifter på hur jag hittar er på facebook för att kunna göra en vänförfrågan och lägga till er :)
Gruppen är hemlig så det går inte att söka oss men skicka ett PM till mig med din mejladress så kan jag skicka en inbjudan eller uppgifter om hur jag hittar dig på facebook så kan jag lägga till dig/er som är intresserade som vän och lägga till dig i gruppen :)
Jag orkar inte heller vara så aktiv här, gillar inte forumet, men jag tittar in då och då för att kolla om jag fått några meddelanden.
Ni som har PM:at mig har fått era inbjudningar :)
Ser nu att det finns en till Facebookgrupp! Hur många är ni i den? Vem är admin? Ska vi slå ihop grupperna? :) ju fler desto roligare tycker jag!
Ni som hade skickat PM till mig har fått svar :)
Ser nu att det finns en till Facebookgrupp! Hur många är ni i den? Vem är admin? Ska vi slå ihop grupperna? :) ju fler desto roligare tycker jag!