Min kollega klär sig äckligt.
Det är väl ändå världens enklaste grej att lyfta blicken från skrevet till ansiktet??
Det är väl ändå världens enklaste grej att lyfta blicken från skrevet till ansiktet??
Fast jag vet inte riktigt om jag kan hålla med om att man ska tvingas utstå andras sexuella klädsel. Hennes kön syns ju.. Det är samma sak om en man skulle gå runt med stånd varje dag. Hur obekväma skulle inte kvinnorna bli?
Det kunde lika gärna varit jag som skrev denna tråd!!!
Det finns en kvinna på mitt arbete som klär sig precis så som TS skriver.... "bullarna" på vaginan framhävs. Jag och min kollega har diskuterat huruvida hon lagt en apelsin eller klementin där för det ser ut som en ordentlig bulle. Vi har dock inte påtalat detta för henne genom en lapp som du TS...det skulle jag inte ha samvete för. Däremot skojade vi till det och la en apelsin på hennes skrivbord en gång och skrev på den "det är bättre att jag äts än att ligga vilande på oönskade ställen". Hon fick aldrig veta att det var vi som gav henne denna....även om jag inte tror att hon direkt fattade vad vi menade med den texten.