• Anonym (Kollega)

    Min kollega klär sig äckligt.

    Jag blir lite äcklad av min kollega, trots att jag är man. Hon är runt 50 år. Hon har alltid på sig såna här svarta finbyxor av mjukt material...ungefär samma material som män har på kostymbyxor, om ni förstår vad jag menar.

    Hon är ganska rund i kroppen. Det äcklar mig att hon drar upp så högt att hennes vakna snyns. "Bullarna" på vaginan framhävs och man ser nästan sträcket...camel-toe tror jag det kallas?

    Hur som haver...det äcklar mig. Jag vet inte ens hur man framför det. Jag är 30 år och vill inte vara respektlös mot en gammal kvinna. Vad säger man liksom..."din bulle syns"? Nej men, vad gör jag? En annan kollega till mig har också uppmärksammat det men han går i gång på det.

  • Svar på tråden Min kollega klär sig äckligt.
  • SecretMe

    Prova att sluta bry dig, måste du titta henne mellan benen?

  • Anonym (Kollega)
    smulpaj01 skrev 2014-10-27 17:03:09 följande:

    Sluta stirra folk mellan benen!


    Som om det är något lätt att undvika....
  • Studentpappa
    smulpaj01 skrev 2014-10-27 17:03:09 följande:

    Sluta stirra folk mellan benen!


    Som att det hjälper, på 3m håll ser då jag utan problem allt från tå till hår på en person. TS du får börja dra upp brallorna så bollarna hänger på en sida gylfen och snabeln på den andra och se om hon fattar poängen.
    If you wanna get fit, get crossfit.
  • SecretMe

    Undrar också vad era respektive åldrar har med saken att göra.

  • sextiotalist

    Gammal kvinna, det var dagens skämt, 50+ som fortfarande har högklackat och tighta jeans

    För övrigt har det inget med åldern att göra, den klädseln är inte snygg på någon

    Hälsningar medelålders kvinna på 50+, gammal är man när man är kring 80

  • sextiotalist

    Gammal kvinna, det var dagens skämt, 50+ som fortfarande har högklackat och tighta jeans

    För övrigt har det inget med åldern att göra, den klädseln är inte snygg på någon

    Hälsningar medelålders kvinna på 50+, gammal är man när man är kring 80

  • Harmagedon

    Sånt där får man bara lära sig stå ut med. Visst är det mkt skitsnack om det är ju det justa att lite finkänsligt påpeka att hon borde låta byxorna sitta lite lösare men det enklaste är faktiskt att bara ignorera det.

  • Anonym (Kollega)

    Fast jag vet inte riktigt om jag kan hålla med om att man ska tvingas utstå andras sexuella klädsel. Hennes kön syns ju.. Det är samma sak om en man skulle gå runt med stånd varje dag. Hur obekväma skulle inte kvinnorna bli?

Svar på tråden Min kollega klär sig äckligt.