Inlägg från: Anonym (trött) |Visa alla inlägg
  • Anonym (trött)

Min kollega klär sig äckligt.

Lord Hans skrev 2014-10-29 07:56:37 följande:

Det brukar inte vara så svårt att lista ut att trådar av denna karaktär är fake. Speciellt när de ligger i känsliga rummet.

• Anonym (trött)
    Anonym (Lustigt) skrev 2014-10-29 12:15:41 följande:

Lite OT:
    Märklig anatomi kvinnan i fråga måste ha för att TS ska se vaginan. Ligger hon på bordet och skrevar med benen så är det väl inte klädseln som är största problemet?

Slida (medicinsk term på latin: vagina) är den nedersta delen av de kvinnliga inre könsorganen och utgör en hålighet med en öppning utåt mellan benen längst ned i bålen. (wikipedia)

Nu är det ju iofs "vaknan" som syns.
  • Anonym (trött)
    Anonym (Lider med dig) skrev 2014-10-29 12:31:05 följande:

Det kunde lika gärna varit jag som skrev denna tråd!!!

Det finns en kvinna på mitt arbete som klär sig precis så som TS skriver.... "bullarna" på vaginan framhävs. Jag och min kollega har diskuterat huruvida hon lagt en apelsin eller klementin där för det ser ut som en ordentlig bulle. Vi har dock inte påtalat detta för henne genom en lapp som du TS...det skulle jag inte ha samvete för. Däremot skojade vi till det och la en apelsin på hennes skrivbord en gång och skrev på den "det är bättre att jag äts än att ligga vilande på oönskade ställen". Hon fick aldrig veta att det var vi som gav henne denna....även om jag inte tror att hon direkt fattade vad vi menade med den texten.

Man bara gapar...............................! Nu är detta känsliga rummet så jag förstår att du tycker det är lite obehagligt om du blir ifrågasatt. Jag tror att det är du och en tjejkompis som startat denna LÖJLIGA tråd och nu sitter ni och skrattar vid datorn. ANMÄL!! Ajjö
Svar på tråden Min kollega klär sig äckligt.