Inlägg från: Emeli |Visa alla inlägg
  • Emeli

Min kollega klär sig äckligt.

"Hennes vakna syns"? Vakna vadå?

• Emeli
    Anonym (Kollega) skrev 2014-10-29 09:42:35 följande:

Fyfan vad jag störde mig på din kommentar. Du försöker reta upp helt fel person. Ska allt visa hur mycket "skin" på näsan den här kvinnan har... för enligt dig har ni medelålders kvinnor så mycket "skinn på näsan". Jag ska tala om för dig att finns det några personer jag stör mig på i detta samhälle så är det just medelålderskvinnor som tror sig vara så himla "starka". I själva verket är det bara en rapp käft vinförvaringen höra vilken inövats framför spegeln...eller så har dessa kvinnor en mesig man att kunna köra över. Men ert skinn på näsan får ni nog ta och leta efter lite mer i några år.

Du är inget annat än en uppblåst snorvalp som försöker mobba denna kvinna. Lär dig stava, till att börja med, och läs igenom det du skriver. I det citerade inlägget är det ordet "vinförvaringen" som är fullständigt obegripligt i sammanhanget. I trådstarten skriver du att hennes "vakna" syns. Förmodligen hade du tänkt dig ordet vagina där, men det hade ändå inte blivit rätt för såvida du inte undersöker henne gynekologiskt ser du inte hennes vagina.

Ts, du är slarvig, okunnig och oförskämd. Du har utsatt en arbetskamrat för mobbing och sexuella trakasserier. Jag hoppas verkligen att kvinnan anmäler detta hos chefen.
  • Emeli
    Anonym (Lider med dig) skrev 2014-10-29 12:31:05 följande:

Det kunde lika gärna varit jag som skrev denna tråd!!!

Det finns en kvinna på mitt arbete som klär sig precis så som TS skriver.... "bullarna" på vaginan framhävs. Jag och min kollega har diskuterat huruvida hon lagt en apelsin eller klementin där för det ser ut som en ordentlig bulle. Vi har dock inte påtalat detta för henne genom en lapp som du TS...det skulle jag inte ha samvete för. Däremot skojade vi till det och la en apelsin på hennes skrivbord en gång och skrev på den "det är bättre att jag äts än att ligga vilande på oönskade ställen". Hon fick aldrig veta att det var vi som gav henne denna....även om jag inte tror att hon direkt fattade vad vi menade med den texten.

Då tar vi det en gång till: det finns inga bullar på vagina. Vagina är töjbar och rent teoretiskt skulle det så klart gå att stoppa in en bulle eller två i vagina, men jag tror inte det skullemvara så lämpligt. Om inte annat skulle det bli ganska smuligt. Okunniga människor.
Svar på tråden Min kollega klär sig äckligt.