• ebbasmamma97

    GRAVID - VÄRKAR!

    Hej, 

    Jag är 44 år har nu varit gravid i 8 månader och 20 dagar med mitt tredje barn och sen igår har jag haft kraftiga värkar och en massa vatten har runnit ut där nere, just nu är det lugnt men värkarna kommer antagligen tillbaka alldeles snart! Någon som vet vad det kan vara?
  • Svar på tråden GRAVID - VÄRKAR!
  • skrollan77
    ebbasmamma97 skrev 2014-10-27 22:32:39 följande:
    Hej, 

    Jag är 44 år har nu varit gravid i 8 månader och 20 dagar med mitt tredje barn och sen igår har jag haft kraftiga värkar och en massa vatten har runnit ut där nere, just nu är det lugnt men värkarna kommer antagligen tillbaka alldeles snart! Någon som vet vad det kan vara?
    Det brukar oftast bara vara något naturligt alla får när de är gravida! Ta det lugnt. 
  • ebbasmamma97
    skrollan77 skrev 2014-10-27 22:34:08 följande:
    Det brukar oftast bara vara något naturligt alla får när de är gravida! Ta det lugnt. 
    Okej! Tack! Det är som sagt min tredje gång men de andra gångerna har det nästan inte märkts av alls..
  • Helenan

    Om du misstänker att det är fostervatten som rinner så ska du ta ringa förlossningen så att de får kontrollera att barnet mår bra och att du inte har feber. Genast.

Svar på tråden GRAVID - VÄRKAR!