• Anonym (Njut av livet)

Är det okey att knulla horor?

Är det okey att knulla Horor ?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det okey att knulla horor?
  • asdqwe
    BengtH skrev 2014-12-08 12:46:55 följande:
    Visst sexlivet kunde ha varit bättre, men jag får i allafall närhet och en avrunkning emellanåt, det är mycket bättre än att göka med horor.
    Talar du av egen erfarenhet?
  • BengtH
    asdqwe skrev 2014-12-08 21:28:37 följande:
    Talar du av egen erfarenhet?
    Jag har aldrig varit med prostituerade  om nu var det du menade.

Jag kommer aldrig att besöka en bordell, att ha sex med en kvinna som legat med hundratals karlar innan mig vill jag inte.
  • isolande

Är det ok att som välbetald man utnyttja en utsatt kvinnas kropp för tio sekunders njutning? är det ok att stoppa kuken i en människa som tillåter det för att kunna betala sin hyra och ge sina barn mat på bordet?

Jag förstår fan inte hur man ens kan få upp den om samlaget ska ske på de premisserna. Vidrigt och sadistiskt.

• Anonym (miller)
    isolande skrev 2014-12-08 21:35:11 följande:

Är det ok att som välbetald man utnyttja en utsatt kvinnas kropp för tio sekunders njutning? är det ok att stoppa kuken i en människa som tillåter det för att kunna betala sin hyra och ge sina barn mat på bordet?

Jag förstår fan inte hur man ens kan få upp den om samlaget ska ske på de premisserna. Vidrigt och sadistiskt.

Jag håller i stort sett med dig. Men är det vuxna människor som gör det av fri vilja
    och utan tvång eller missbruk är det upp till dom själva. ( Har dock själv aldrig betalat för ett ligg) Värre är alla pedofiler och våldtäktsmän.Men de klarar sig undan alldeles för lätt . Allt tvång, våld och övergrepp är åt helvete, det andra är oftast dubbelmoral.
  • asdqwe
    isolande skrev 2014-12-08 21:35:11 följande:

Är det OK att som snygg ung tjej utnyttja en välbeställd mans sexuella frustration och tjäna 1000 på några minuter?

De flesta glädjeflickor jag har varit med har varit unga universitetsstudenter med avlappnad syn på sex. De knullar en dag i veckan mot betalning för att kunna leva ett lyxigare liv under studietiden. Det hade jag själv gjort om jag hade haft möjligheten när jag var student.
  • BengtH
    asdqwe skrev 2014-12-11 22:37:14 följande:
    Är det OK att som snygg ung tjej utnyttja en välbeställd mans sexuella frustration och tjäna 1000 på några minuter?

De flesta glädjeflickor jag har varit med har varit unga universitetsstudenter med avlappnad syn på sex. De knullar en dag i veckan mot betalning för att kunna leva ett lyxigare liv under studietiden. Det hade jag själv gjort om jag hade haft möjligheten när jag var student.
    Korrekt.

Prostitutionen handlar inte bara män om utnyttjar kvinnor, det handlar lika mycket om kvinnor som utnyttjar män. 

Prostitutionen är det yttersta beviset för att män har starkare sexlust än kvinnor, män är så kåta att de är villiga att betala för sex.
  • BengtH

Korrekt.

Prostitutionen handlar inte bara män om utnyttjar kvinnor, det handlar lika mycket om kvinnor som utnyttjar män. 

Prostitutionen är det yttersta beviset för att män har starkare sexlust än kvinnor, män är så kåta att de är villiga att betala för sex.
  • BengtH

Korrekt.

• BengtH

Fantastiskt forum om postar samma inlägg 3 gånger !!

Vill bara tillägga att i feminismens Sverige så åtalas männen för sexköp, medans de som tillhandahåller prostitutionen går fria.

• Anonym (J89)

Det är väll som att knulla vilken svensk tjej som helst, skillnaden är att du betalar för det.

Svar på tråden Är det okey att knulla horor?