Är det okey att knulla horor?
Är det okey att knulla Horor ?
Är det okey att knulla Horor ?
Är det ok att som välbetald man utnyttja en utsatt kvinnas kropp för tio sekunders njutning? är det ok att stoppa kuken i en människa som tillåter det för att kunna betala sin hyra och ge sina barn mat på bordet?
Jag förstår fan inte hur man ens kan få upp den om samlaget ska ske på de premisserna. Vidrigt och sadistiskt.
Är det ok att som välbetald man utnyttja en utsatt kvinnas kropp för tio sekunders njutning? är det ok att stoppa kuken i en människa som tillåter det för att kunna betala sin hyra och ge sina barn mat på bordet?
Jag förstår fan inte hur man ens kan få upp den om samlaget ska ske på de premisserna. Vidrigt och sadistiskt.
Fantastiskt forum om postar samma inlägg 3 gånger !!
Vill bara tillägga att i feminismens Sverige så åtalas männen för sexköp, medans de som tillhandahåller prostitutionen går fria.
Det är väll som att knulla vilken svensk tjej som helst, skillnaden är att du betalar för det.