Är det okey att knulla horor?
Är det okey att knulla Horor ?
Är det okey att knulla Horor ?
Ja vist är det ok att knulla horor. min fru brukar köpa en hora till mig ibland för att jag ska känna flera fittor än hennes
Om horan inte tvingas genom hot/våld utan gör det av egen fri vilja och inte för att få pengar för droger/alkohol, då ser jag inga problem med det.
Klart man ska knulla horor
Självklart ska man utnyttja en annan människas kropp för sina egna lustar! Ehh...
Det är få tjejer som önskar bli horor när dem blir stora. De blir på ett eller annat sätt tvingade till det. Och den som försvarar prostitution gör bara bort sig. Det är som att försvara rökning, alkoholkonsumtion etc. Det finns egentligen ingen okej anledning. Men man gör det ändå, för att ens JAG mår bra av/vill det.
Det finns liksom en anledning att majoriteten som försvarar prostitution är män.
"Det är synd om mig för jag får inget sex på annat sätt...buhuuu"
Vilken skrämmande värld vi lever i. Helt i brist på empati, enbart för egen njutning.
Om man upplever det som omöjligt att hitta en kvinna för sex så förstår jag att man väljer utvägen att gå till en prostituerad. Sex är så fantastiskt att jag kan förstå den desperata längtan efter det som gör att man drivs till sex med en prostituerad.
Har aldrig varit där själv, men har förståelse för den som tar enda återstående möjligheten till att få sex.
Ja, det är ok att sätta på horor så länge det inte är tvång, trafficking bakom.
Tycker att det är helt rätt att män tar för sig av horor oavsett om det är på en bordell i Asien eller ett drinkluder på Stureplan.
Är bägge parter med på det så har jag svårt att se varför "storebror" skall lägga sej i det!
www.brottsoffermyndigheten.se/Kurswebbar/Prostitution%20och%20människohandel%20för%20sexuella%20ändam/Filer/Lisen%20Lindström%203%20feb.pdf
www.nck.uu.se/Kunskapscentrum/Kunskapsbanken/amnen/särskild_sårbarhet/Prostitution/
Och så ett boktips:
www.librisforlag.se/angeln-pa-malmskillnadsgatan.html