Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hoppas min lista kan vara till någon hjälp :)
kul med bebis inköp, hoppas ni hittar massa fint :) Jollyroom. Se har jag köpt många fina saker till bebis :) vecka 27+4 idag och jag är i stort sett klar med alla inköp hihi :) bara lite små saker kvar som saker till skötbordet osv.
Tack :) vi får låna babyskydd av min kompis, hon har precis bytt från babyskydd till bakåtvända bilbarnstolen. Hon har också en maxi cosi Pebble tror jag den hette. Känns smart med adapter till vagnen, skriv upp det på listan :)
Din lista är jätte bra.
En fråga, vilket babyskydd köpte ni? Jag har kollat på Maxicosi. Adapter till Bugaboo chassit.
Tack :) vi får låna babyskydd av min kompis, hon har precis bytt från babyskydd till bakåtvända bilbarnstolen. Hon har också en maxi cosi Pebble tror jag den hette. Känns smart med adapter till vagnen, skriv upp det på listan :)
Din lista är jätte bra.
En fråga, vilket babyskydd köpte ni? Jag har kollat på Maxicosi. Adapter till Bugaboo chassit.
Ja det var verkligen toppen! Först gällande skötväska så ville jag ha en snygg hihi :) men även en praktisk och behändig. Var mycket inne på elodie details skötväska men tycker de är så dyra. Snubblade på en fin väska på stadium som kommer bli toppen som skötväska och den kostade bara 100:- tänkte börja med den iallafall och känner jag för en uppgradering senare så tar jag det då :) tycker denna från Stadium är så fin och praktisk och mycket prisvärd. Ska se om jag får in bilden här nu, det är den vita :)
Vad bra att ni fick låna ett babyskydd.
Hur tänkte du, när du köpte skötväska?
Kunde inte lägga in någon bild. Men här är länk till väskorna på stadium. Finns i svart och vitt. Jag har i vit :) super fin i verkligheten. m.stadium.se/klader/accessoarer/vaskor/120142/revolution-one-strap
Kunde inte lägga in någon bild. Men här är länk till väskorna på stadium. Finns i svart och vitt. Jag har i vit :) super fin i verkligheten. m.stadium.se/klader/accessoarer/vaskor/120142/revolution-one-strap
Härligt att kunna checka av listan lite ellerhur :) ja fy jag vill inte räkna ihop totala summan hihi :)
Väskan är jättefin. Ska titta på Stadium, tack för tipset.
Nu har vi beställt en Bugaboo Buffalo, en sommarsufflett, en bottenplatta och ett maxi-cosi babyskydd.
Totalt nästan 17 000kr
Nu är det bara alla andra saker kvar.
Bullen och grisen- superfin väska! Tänkte nog faktiskt kopiera dig och köpa en likadan
Går och velar om jag ska beställa en brio smile med sittdel, liggdel, babyskydd och bas till babyskyddet från jollyroom, de tog 7290 för hela paketet. Då är det dessutom fraktfritt. Men jag funderar hur smidigt det är om något händer, antingen nu eller under förlossning, samt om något går sönder på tex vagnen? Inte lika enkelt som en fysisk butik känner jag.
Bullen och grisen- superfin väska! Tänkte nog faktiskt kopiera dig och köpa en likadan ![]()
Går och velar om jag ska beställa en brio smile med sittdel, liggdel, babyskydd och bas till babyskyddet från jollyroom, de tog 7290 för hela paketet. Då är det dessutom fraktfritt. Men jag funderar hur smidigt det är om något händer, antingen nu eller under förlossning, samt om något går sönder på tex vagnen? Inte lika enkelt som en fysisk butik känner jag.