Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Ne exakt jag är orolig vist är ajg de men ser fram i mor bm mötet och ul om 4veckor:)
Lady_SW: Jag har också dagar då symtomen håller sig borta! Det enda som är konstant nu är hungern! Är som ett bottenlöst hål som måste fyllas på konstant! :) Jag är jätteorolig för MA för det skulle kännas så snopet att gå omkring och vara gravid fast där embryot dött... Jag har VUL på tisdag så snart vet man! Är i v 7 (6+3).
Lady_SW: Jag har också dagar då symtomen håller sig borta! Det enda som är konstant nu är hungern! Är som ett bottenlöst hål som måste fyllas på konstant! :) Jag är jätteorolig för MA för det skulle kännas så snopet att gå omkring och vara gravid fast där embryot dött... Jag har VUL på tisdag så snart vet man! Är i v 7 (6+3).
Ser att några är oroliga över "mensvärken".. Jag är precis likadan, håller på & få psykbryt känns det som, oron äter mig innifrån & ut över missfall.. MEN, värken har jag haft i över en vecka i alla fall och testerna har gått från svaga, som de är i början till att inte kunna bli starkare. Så jag hoppas & tror ändå att det är vanligt att känna den värken, eller i alla fall inte ovanligt :)
För övrigt tog jag nog mitt sista test idag :D Har tagit stickor under veckan, men digitalt i fredags när jag plussade, då 2-3 veckor, och idag stod det 3 +..
Har fått tid för vul 12/12 och inskrivning 4/12..
Något mer än jag som tjuvkikar på bebisprylar?
Om vi ser ett tickande hjärta den 12e ska jag köpa något till lilla pingvinen 
Ser att några är oroliga över "mensvärken".. Jag är precis likadan, håller på & få psykbryt känns det som, oron äter mig innifrån & ut över missfall.. MEN, värken har jag haft i över en vecka i alla fall och testerna har gått från svaga, som de är i början till att inte kunna bli starkare. Så jag hoppas & tror ändå att det är vanligt att känna den värken, eller i alla fall inte ovanligt :)
För övrigt tog jag nog mitt sista test idag :D Har tagit stickor under veckan, men digitalt i fredags när jag plussade, då 2-3 veckor, och idag stod det 3 +..
Har fått tid för vul 12/12 och inskrivning 4/12..
Något mer än jag som tjuvkikar på bebisprylar?
Om vi ser ett tickande hjärta den 12e ska jag köpa något till lilla pingvinen 
Jo jag har haft jättemycket "mensvärk" och ilningar och ibland får jag bara stanna och andas. Men inte så mycket i just magen, utan mer i ljumskar, livmodertappen och slidan och hela underlivet. Men nu har jag haft så till och från i två veckor så jag slutat oroa mig. Även om man just när det händer inte kan låta bli att bli rädd, men kan lugna mig själv ganska snabbt iallafall
.
Ni som ska göra vul, vad har ni sagt för att få det? (Ni som inte har "speciella" omständigheter som ivf eller liknande). Räcker det med att vara orolig? Vill inte leva i falsk förhoppning!
Jag får ul för att fastställa vilken vecka jag är i och att jag fick hjälp av en kur letrozol tabletter.