Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Och med kommunen menar jag självklart landstinget...
Jag är från Västernorrland! ????
Bra idé med att berätta på julafton, kanske vi med ska göra då för släkten:)
Jag ska till mvc imorgon för ett "hälsosamtal" då vi även ska boka tid för inskrivning:)
Får man fråga vilka trakter ni är ifrån?
Jag bor i Småland:)
Hoppar in, plussade igår på BIM -1 och har BF den 12/7. Hade inte känt av någonting innan jag testade förutom att jag hade varit riktigt körd i magen i någon vecka.. Detta är dock inget ovanligt då jag har IBS. Testade mest för kul skull och fick en smärre chock efter någon sekund då plusset syntes väldigt tydligt. Dock efter jag plussade kände jag en massa symptom, super törstig, ont i svanken osv. Hur mycket symptom har ni känt? Även jag kommer från Stockholm.
Jag är från Stockholm =)
Hoppar in, plussade igår på BIM -1 och har BF den 12/7. Hade inte känt av någonting innan jag testade förutom att jag hade varit riktigt körd i magen i någon vecka.. Detta är dock inget ovanligt då jag har IBS. Testade mest för kul skull och fick en smärre chock efter någon sekund då plusset syntes väldigt tydligt. Dock efter jag plussade kände jag en massa symptom, super törstig, ont i svanken osv. Hur mycket symptom har ni känt? Även jag kommer från Stockholm.