String på kvinnor 35 år o uppåt?
3 barnsmamma med string 35 plus, vilka signaler sänder det ut?
Det här blir spännande.
3 barnsmamma med string 35 plus, vilka signaler sänder det ut?
Det här blir spännande.
Det är avtändande när stringtrosorna syns ovanför byxkanten där bak. Det verkar oftast inträffa när kvinnan sitter på huk. Då ser jag hellre troskanter genom byxorna. Vad är det för fel med det?
String alla dagar i veckan, har inga planer på att skaffa något annat.
En kvinna som fortfarande vill vara sexig, vanliga förstör en sexig och fin rumpa totalt.
Min fru är snart 35 och jag hoppas hon forsätter bära string många år till. jag älskar det.
Att hon är kåt och vill visa upp sig.
Hur ska andra veta vem/vilka som bär string? Om det syns så har man klätt sig fel. Jag har verkligen noll aning om vilka underkläder folk väljer att bära.
Jag älskar att hon känner sig mer sexig när hon bär string. oavsett om nån ser dem eller inte.
Jag är snart 40 och känner mig fortfarande väldigt sexig i det. Dessutom är det något min man går igång på!
Att försöka vara sexig är sexigt oavsett ålder eller utseende. Sedan att hon kanske förmodligen hade vart sexigare rent visuellt i andra trosor spelar inte så stor roll som syftet att försöka se sexig ut.
Det känns så pinsamt att folk fortfarande lägger en sån värdering i vilken typ av trosor nån har. Är det fortfarande år 2003? Jag har ofta string, inte för att jag är ?kåt och vill visa upp mig? utan för det är mest bekvämt för mig och ger mig inte synliga troslinjer.