• Anonym (Cissi)

För kvinnor - Tråden om män med stora kukar

Hej

Först måste jag understryka vad denna tråd inte här:
    - Det är inte en tråd om hur stor kuk var och en önskar ha sex med. 
    - Det är inte en tråd om när en kuk blir för liten (eller stor)
    - Det är inte en tråd för män att gnälla eller ynka sig i

Tråden är:
    - För kvinnor att skriva i (ni män får läsa - det är ok)
    - För kvinnor som går igång på välutrustade män
    - Att dela med sig om erfarenheter 
    - Ge tips och råd (om det finns)'
    - Kanske främst att försöka sätta ord på vad det är som gör att du (vi) går igång på män med lite mer utrustning i brallan

Ok - klart och tydligt nog? Jag kan börja.

Som ni redan fattat så är detta min fetisch. Jag har alltid haft en "hemlig" dragning till välutrustade män. Det är något med det visuella och råa i en stor snopp som tänder mig på alla cylindrar. Visst känns det mer att få nåt stort i sig men jag skall ärligt säga att själva juckandet och penetrerandet i sig självt inte nödvändigtvis är skönare än med en medelpenis eller en som är något under genomsnittet. Det är hela grejen och upplevelsen som tänder mig. Innerst inne så handlar det nog om utstrålningen och självsäkerheten hos en man som jag uppskattar. Jag tycker att det är extremt manligt, maskulint och attraherande. Min erfarenhet är att dessa saker ofta går hand i hand. Män som vet att dom är välutrustade blir mer självsäkra, bekväma och "handfasta" i mötet med en kvinna. Dom vet väl att dom inte behöver oroa sig för eventuell avsaknad av centimetrar. Det här betyder ju naturligvis att även en man med en medelpenis och enormt självförtroende och bekvämt förhållningssätt till en kvinna också kan framkalla en sådan attraktion. Absolut. Och jag har också upplevt det. 

Men en stor kuk tillför något mer. Det är extremt upphetsande att sen stor lem fullt erigerad. Förväntan. Att få känna och uppleva. Mina orgasmer är fler och mycket starkare i möten med välutrustade. Känslan i mig bidrar men det är hela upplevelsen och upphetsningen som gör det. 

Det brukar heta att man hellre väljer en medelstor snobb och en man som vet vad han gör med den istället för en stor kuk som fumlar och tror att enbart in och ut räcker. Jag håller med om det. Det är bara det att jag aldrig träffat någon välutrustad älskare som varit den dålig älskare. Ofta är dom mer erfarna och försiktiga. 

Jag tycker mig kunna se på hållningen, framtoningen och hur en man för sig att han är välutrustad. Det är väldigt pirrigt och något som jag roar mig med dagligen. Möten i affärssammanhang. På stan, på restauranger i affärer osv. Tankarna och funderingarna finns alltid med mig. Jag betraktar alltid män och tittar på deras hållning och utstrålning. De älskare som jag träffat har alltid bedömts inledningsvis på detta sätt. I det flesta fall har det visat sig stämma. Några gånger har dom varit rätt genomsnittliga istorlek och jag har nästintill blivit förvånad dessa gånger. Men nöjd då också.

Låt mig säga det direkt. Jag har aldrig dissat någon eller kommer att göra det, för storleken på hans organ. Never. Jag har heller aldrig varit besviken efteråt pga av storleken. Har jag varit besviken har det haft med något annat att göra. Ibland till och med pga av mig själv. Jag har träffat ett antal män med medelstorlek som har varit väldigt duktiga älskare och gett mig sköna orgasmer. 

Jag kan tänka mig att min fetisch är som vilka andra kickar som folk går omkring med. Man kan gilla mörkhåriga med gröna ögon och gå i gång alldeles enormt på det. Men ändå uppskatta möten med blonda blåögda. Män kan gå igång enormt på kvinnor i sexiga stayups och negligeer men ändå gärna ha sex med en helt naken kvinna. 

Jag uppskattar en snygg, välklädd man med sting i blicken, fast handslag och stor kuk.

Nu är det din tur syster.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-04 09:09
    Ser att jag skrev "medelstor snobb"...skall ju vara medelstor snopp förståss

Man kan väl kanske gå igång på medelstora snobbar också...men det är en annan diskussionstråd.

• Svar på tråden För kvinnor - Tråden om män med stora kukar
  • HäckHäxan
    Anonym (/) skrev 2014-11-08 12:46:29 följande:
    Jag har en stor kuk och det verkar "synas" på mig även om jag inte har tajta brallor. Jag har lätt att träffa tjejer. Samtidigt så vet jag vad tjejen är ute efter ganska snart.
    Min erfarenhet av tjejer som gillar mig för att jag har en stor kuk är att dom är lite lata. Dom vill bara "recieve". Jag fattar varför en del tjejer känner sig objektifierade.
    Det där har jag hört av vänner också, alltså om kvinnorna och att de verkar veta innan de beblandar sig. Har en kompis som ofta råkat ut för det där, men har har också blivit dissad när de väl hamnat i säng för att han är för stor helt enkelt. Så även om de vill se känna och röra vid, så får han inte komma in i dem, vissa försöker och testar men ger upp och andra funkar det med. Kvinnor är lite olika konstruerade även om det finns ett medelvärde för oss också så att säga.

Som jag ser det, så är ju du objektet där och inte kvinnan som vill ha dig. Hur känns det för dig? Menar det inte illa jag är bara genuint nyfiken på hur du upplever det hela?
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (/)

Jag är adopterad. Jag känner nästan genast om någon är intresserad av mig eller som en form av sexleksak. Jag är inte heller dominant. Hur konstigt det än låter så verkar tjejer som vill ha "det" vilja ha både en sexleksak och att man ska vara dominant.

• Anonym (Q)
    Anonym (/) skrev 2014-11-08 16:01:59 följande:

Jag är adopterad. Jag känner nästan genast om någon är intresserad av mig eller som en form av sexleksak. Jag är inte heller dominant. Hur konstigt det än låter så verkar tjejer som vill ha "det" vilja ha både en sexleksak och att man ska vara dominant.

Förstår inte hur det skulle hänga ihop med att du är adopterad? Jag har inga vänner som är särskilt intresserade av adopterade killar. Skulle vi kvinnor föredra en kille som sexleksak för att han antingen har sina biologiska föräldrar eller för att han har adoptivföräldrar? Detta är inget som vare sig jag eller någon tjej/kvinna jag känner överhuvudtaget har på önskelistan.
    Om jag, eller någon jag känner, skulle vilja ha en sexleksak så skulle jag inte söka vare sig efter en adopterad eller en med biologiska föräldrar. Jag/vi skulle ha helt andra kriterier när vi söker en sexleksak.
    Det här är ju en tråd om män med stora kukar; Vare sig jag eller någon jag känner tror att en kuken skulle växa på någon när han blir adopterad.
    Begriper helt enkelt inte hur det skulle kunna hänga ihop med kukstorleken?
  • Anonym (Cissi)

Roligt att tråden kommit igång  
    Tänkte inte först att det skulle börja dyka upp män som skall marknadsföra sig här men inser ju nu att det var ju en naiv tanke. Och jag kan nog inte heller förvänta mig att det går att hålla dessa lönlösa försök borta. Vad mig anbelangar i alla fall så är jag totalt ointresserad av inviter här.

Kommentar dock till ngt inlägg ovan också, om att backa för någon som har för stor. Jag har också väninnor som berättat samma sak. Nu har iof jag aldrig råkat ut för någon som haft ett monster i kallingarna, bara rejält stora. Och dom har det gått bra med. Vid något tillfälle har vi fått ta det väldigt lugnt och försiktigt men det har gått bra ändå. 

Någon skrev också om att det är tyngden i en stor kuk som är häftig. Väldigt bra uttryckt. Tyngden och det massiva. Precis. Lite hotfullt och mäktigt. Det är väl det jag går igång på.

Men för att inte riskera att bli stämplad som en ensidig "Size - queen" så skall jag återigen understryka att jag aldrig ser ner eller dissar en man med medelstor kuk eller till och med under medel. Det är väl ungefär som med specialintresse för en speciell bil. Om kanske är helt såld på Ferrari och har som högsta önskan att få äga och köra en Ferrari. Det betyder ju inte att man därmed per automatik vägrar att köra en vanlig Volvo. Blir jag erbjuden skjuts med en Volvo tackar jag glatt och tacksamt ja. Men jag kanske drömmer och suktar efter en Ferrari.

• In trouble
    Anonym (Cissi) skrev 2014-11-13 09:37:29 följande:

Roligt att tråden kommit igång  

Tänkte inte först att det skulle börja dyka upp män som skall marknadsföra sig här men inser ju nu att det var ju en naiv tanke. Och jag kan nog inte heller förvänta mig att det går att hålla dessa lönlösa försök borta. Vad mig anbelangar i alla fall så är jag totalt ointresserad av inviter här.

Kommentar dock till ngt inlägg ovan också, om att backa för någon som har för stor. Jag har också väninnor som berättat samma sak. Nu har iof jag aldrig råkat ut för någon som haft ett monster i kallingarna, bara rejält stora. Och dom har det gått bra med. Vid något tillfälle har vi fått ta det väldigt lugnt och försiktigt men det har gått bra ändå. 

Någon skrev också om att det är tyngden i en stor kuk som är häftig. Väldigt bra uttryckt. Tyngden och det massiva. Precis. Lite hotfullt och mäktigt. Det är väl det jag går igång på.

Men för att inte riskera att bli stämplad som en ensidig "Size - queen" så skall jag återigen understryka att jag aldrig ser ner eller dissar en man med medelstor kuk eller till och med under medel. Det är väl ungefär som med specialintresse för en speciell bil. Om kanske är helt såld på Ferrari och har som högsta önskan att få äga och köra en Ferrari. Det betyder ju inte att man därmed per automatik vägrar att köra en vanlig Volvo. Blir jag erbjuden skjuts med en Volvo tackar jag glatt och tacksamt ja. Men jag kanske drömmer och suktar efter en Ferrari.

Hahaha, otroligt bra liknelse med bilmärken. Detta kan ju de flesta män relatera till. Sen kan jag som man säga att jag är inte så väldigt säker på att alla killar vet om de är välutrustade eller inte. Man frågar inte och tror nog ofta att det säga för att stärka självkänslan. Den är ju vår akilleshäl, den där storleken ;)
  • snäckansand

Vilken vettig tråd om detta ämne (så här långt iaf!) Kan bara hålla med i det mesta ni sagt och bara understryka det visuella och att känna den i händerna. Sen tycker jag snarare att det är sexigt med de riktigt stora som inte kan bli lika hårda som de små och medelstora!

• Anonym (Q)

Hård måste den vara för min del.
    Jag blir nog i det närmaste lite avtänd om den inte blir riktigt hård. Vet inte exakt vad det beror på men det skulle kunna vara så att jag känner mig väldigt uppskattad när kuken blir riktigt hård, ungefär som att det är en mätare på hur kåt han blir på mig..(?).
    Om han inte blir riktigt kåt på mig (inte riktigt hård) så börjar jag tänka på en massa olika saker och då blir jag inte lika tänd,
    (kanske..?).
    Hur som helst, hellre en lite mindre som är riktigt hård än en stor som är bara halvhård.

• Anonym (Cissi)
    Anonym (Q) skrev 2014-11-13 15:16:46 följande:

Hård måste den vara för min del.
    Jag blir nog i det närmaste lite avtänd om den inte blir riktigt hård. Vet inte exakt vad det beror på men det skulle kunna vara så att jag känner mig väldigt uppskattad när kuken blir riktigt hård, ungefär som att det är en mätare på hur kåt han blir på mig..(?).
    Om han inte blir riktigt kåt på mig (inte riktigt hård) så börjar jag tänka på en massa olika saker och då blir jag inte lika tänd,
    (kanske..?).
    Hur som helst, hellre en lite mindre som är riktigt hård än en stor som är bara halvhård.

Håller helt med.
    Jag skulle också hellre välja en stenhård medelstor framom en halvslapp stor. 
    Men det är samma sak här igen...jag har aldrig träffat på en halvslapp stor. Eller rättare sagt....visst har dom i någon fas varit halvslappa. Men det har även medelkukarna varit. Ibörjan...eller sen efter sprutet. Men dom stora har också varit stenhårda. Vilket är härligt.
  • Anonym (Hejdär)

Jag vill få klarhet i vad som uppfattas som en "stor" kuk för böfvelen.

• foreman

Allt över 15 -17 cm skulle jag klassa som stort. sen har vi ju frun här ovan vars make har 28 .... huvva det är definitivt STORT :)

Alldeles för stort för mig. min make har 19 cm och grov och det är alldeles perfekt för alla hål hihihi ;)

Kram Mia

Svar på tråden För kvinnor - Tråden om män med stora kukar