• Anonym (Cissi)

För kvinnor - Tråden om män med stora kukar

Hej

Först måste jag understryka vad denna tråd inte här:
    - Det är inte en tråd om hur stor kuk var och en önskar ha sex med. 
    - Det är inte en tråd om när en kuk blir för liten (eller stor)
    - Det är inte en tråd för män att gnälla eller ynka sig i

Tråden är:
    - För kvinnor att skriva i (ni män får läsa - det är ok)
    - För kvinnor som går igång på välutrustade män
    - Att dela med sig om erfarenheter 
    - Ge tips och råd (om det finns)'
    - Kanske främst att försöka sätta ord på vad det är som gör att du (vi) går igång på män med lite mer utrustning i brallan

Ok - klart och tydligt nog? Jag kan börja.

Som ni redan fattat så är detta min fetisch. Jag har alltid haft en "hemlig" dragning till välutrustade män. Det är något med det visuella och råa i en stor snopp som tänder mig på alla cylindrar. Visst känns det mer att få nåt stort i sig men jag skall ärligt säga att själva juckandet och penetrerandet i sig självt inte nödvändigtvis är skönare än med en medelpenis eller en som är något under genomsnittet. Det är hela grejen och upplevelsen som tänder mig. Innerst inne så handlar det nog om utstrålningen och självsäkerheten hos en man som jag uppskattar. Jag tycker att det är extremt manligt, maskulint och attraherande. Min erfarenhet är att dessa saker ofta går hand i hand. Män som vet att dom är välutrustade blir mer självsäkra, bekväma och "handfasta" i mötet med en kvinna. Dom vet väl att dom inte behöver oroa sig för eventuell avsaknad av centimetrar. Det här betyder ju naturligvis att även en man med en medelpenis och enormt självförtroende och bekvämt förhållningssätt till en kvinna också kan framkalla en sådan attraktion. Absolut. Och jag har också upplevt det. 

Men en stor kuk tillför något mer. Det är extremt upphetsande att sen stor lem fullt erigerad. Förväntan. Att få känna och uppleva. Mina orgasmer är fler och mycket starkare i möten med välutrustade. Känslan i mig bidrar men det är hela upplevelsen och upphetsningen som gör det. 

Det brukar heta att man hellre väljer en medelstor snobb och en man som vet vad han gör med den istället för en stor kuk som fumlar och tror att enbart in och ut räcker. Jag håller med om det. Det är bara det att jag aldrig träffat någon välutrustad älskare som varit den dålig älskare. Ofta är dom mer erfarna och försiktiga. 

Jag tycker mig kunna se på hållningen, framtoningen och hur en man för sig att han är välutrustad. Det är väldigt pirrigt och något som jag roar mig med dagligen. Möten i affärssammanhang. På stan, på restauranger i affärer osv. Tankarna och funderingarna finns alltid med mig. Jag betraktar alltid män och tittar på deras hållning och utstrålning. De älskare som jag träffat har alltid bedömts inledningsvis på detta sätt. I det flesta fall har det visat sig stämma. Några gånger har dom varit rätt genomsnittliga istorlek och jag har nästintill blivit förvånad dessa gånger. Men nöjd då också.

Låt mig säga det direkt. Jag har aldrig dissat någon eller kommer att göra det, för storleken på hans organ. Never. Jag har heller aldrig varit besviken efteråt pga av storleken. Har jag varit besviken har det haft med något annat att göra. Ibland till och med pga av mig själv. Jag har träffat ett antal män med medelstorlek som har varit väldigt duktiga älskare och gett mig sköna orgasmer. 

Jag kan tänka mig att min fetisch är som vilka andra kickar som folk går omkring med. Man kan gilla mörkhåriga med gröna ögon och gå i gång alldeles enormt på det. Men ändå uppskatta möten med blonda blåögda. Män kan gå igång enormt på kvinnor i sexiga stayups och negligeer men ändå gärna ha sex med en helt naken kvinna. 

Jag uppskattar en snygg, välklädd man med sting i blicken, fast handslag och stor kuk.

Nu är det din tur syster.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-04 09:09
    Ser att jag skrev "medelstor snobb"...skall ju vara medelstor snopp förståss

Man kan väl kanske gå igång på medelstora snobbar också...men det är en annan diskussionstråd.

• Svar på tråden För kvinnor - Tråden om män med stora kukar
  • Anonym (21cm x 15.5)
    Anonym (Q) skrev 2014-12-10 17:38:43 följande:
    Men kukens storlek, eller bröst/rumoa, spelar som sagt ingen (eller väldigt liten) roll.

kvinnor vill vara ihop med en sympatisk, trevlig och omtänksam man och som även i övrigt har de personliga egenskaper som var och en föredrar.

som någon annan redan har sagt,
    som kvinna vill man inte vara tillsamman med en kuk, inte ens med en stor kuk! Jag vill vara tillsammans med en man som jag verkligen gillar, oavsett om han har stor eller liten kuk.
    Är den för lite så känns den inte så mycket för tjejen dock!
  • Anonym (Q)
    Anonym (21cm x 15.5) skrev 2014-12-11 11:32:44 följande:
    Är den för lite så känns den inte så mycket för tjejen dock!
    Nä men en stor som sitter på en idiot är avtändande och fullständigt ointressant, då känns det inte alls för tjejen dock!
  • Anonym (21cm x 15.5)
    Anonym (Q) skrev 2014-12-11 12:23:04 följande:
    Nä men en stor som sitter på en idiot är avtändande och fullständigt ointressant, då känns det inte alls för tjejen dock!
    Måste man vara idiot för att man har en stor kuk?
  • Anders 386
    Anonym (21cm x 15.5) skrev 2014-12-11 14:14:13 följande:
    Måste man vara idiot för att man har en stor kuk?
    Med tanke på hur du tolkade "Q" tror jag att det kanske är så. Skrattande

Det Q menade var självklart att det är viktigare vad en kille har mellan öronen än vad han har mellan benen.Solig
  • Anonym (21cm x 15.5)
    Anders 386 skrev 2014-12-11 14:25:43 följande:
    Med tanke på hur du tolkade "Q" tror jag att det kanske är så. Skrattande

Det Q menade var självklart att det är viktigare vad en kille har mellan öronen än vad han har mellan benen.Solig
    Nu snackade vi ju om funktionen vid sex och inget annat....
  • Anonym (Q)

Tråden vänder sig i första hand till KVINNOR!

Läs trådstarten innan du skriver.

- Det är inte en tråd för män att gnälla eller ynka sig i

Tråden är:
    - För kvinnor att skriva i (ni män får läsa - det är ok)

• Anonym (Olika)

Kom igen nu grabbar, låt dom anonyma tjejerna diskutera denna preferens utan att deras karlar där hemma ska behöva känna sej otillräckliga :P

@Q - innan jag lämnar måste jag dock ställa en fråga.
    Du och din man verkar ju vara riktigt nära, ha stort förtroende och antagligen öppenhet och ärlighet iom. att ni utövar de lekar ni gör.
    Frågan som ploppar upp i mitt huvud är huruvida din man känner till dina fantastiska minnen och åtrån för stora kukar eller om han likt många andra grabbar bara tänker att: Större = bättre och att han då ger dej något "speciellt" ?

• Anonym (21cm x 15.5)

Kan tänka mej att maila filmer där jag leker med mina 21cm.....

• Anonym (Q)
    Anonym (Olika) skrev 2014-12-11 21:45:48 följande:

Kom igen nu grabbar, låt dom anonyma tjejerna diskutera denna preferens utan att deras karlar där hemma ska behöva känna sej otillräckliga :P

@Q - innan jag lämnar måste jag dock ställa en fråga.
    Du och din man verkar ju vara riktigt nära, ha stort förtroende och antagligen öppenhet och ärlighet iom. att ni utövar de lekar ni gör.
    Frågan som ploppar upp i mitt huvud är huruvida din man känner till dina fantastiska minnen och åtrån för stora kukar eller om han likt många andra grabbar bara tänker att: Större = bättre och att han då ger dej något "speciellt" ?

Tack för positiva och vänliga ord, det uppskattas.

Han vet allt om mig, om mina känslor och vad jag gillar och inte gillar (han vet nästan allt...).
    Han har utmärkt självkänsla och han vet att det är honom jag älskar och att han är den absolut bästa älskaren jag någonsin har haft.
    Han säger själv att han i mogen ålder har kommit över sin egen kukfixering och att han numera är väldigt nöjd och stolt över sin egen kuk och över sin egen förmåga. Jag kan intyga att han har en fantastiskt god förmåga!
    Att han kommit fram till detta har högst avsevärt höjt hans livskvalitet, säger han. Jag intygar att han genom den person han är har höjt min egen livskvalitet!
    Han tycker det är häftigt att se mig tillsammans med en annan man och att vara en av två, eller flera.., män som ger mig allt. Han gillar att se mig leka med en rejäl stake, även han tycker att det är visuellt läckert.
    När vi ibland söker en annan man så tänker jag inte på om han är välutrustad eller inte, men om det visar sig att han är välutrustad så uppskattar jag det. Min man däremot gillar att söka aktivt efter en välutrustad till mig.
    Båda gillar vi att ge varandra exceptionella upplevelser, men den upplevelsen har nog inte för mig särskilt mycket att göra med kukens storlek.

Som du ser av mina inlägg så är det för mig inte alls så att större = bättre.
    Om jag och min man skulle rangordna våra upplevelser och de "extramän" vi har träffat så kommer absolut inte den största på första plats.

Det är alltså inte kukens storlek som är viktigast för den bästa upplevelsen!
  • Lindamedkatten99

Alltså inget kåtar upp mig mer än en man med stor kuk. Framförallt är tjockleken viktig, både visuellt och för att det ska vara skönt.

Min nuvarande har en väääldigt stor penis. I början gjorde det lite ont. Men jag tyckte det var så sexigt och jag gillade honom så jag gav mig fan på att vänja mig vid den. Och nu har jag de bästa orgasmerna i mitt liv. Går inte att jämföra. Han fyller upp mig så väl. Alla mina tjejkompisar är avundsjuka när jag berättar om hur stor hans kuk är så det tyder väl på att jag inte är ensam om min åsikt.

• Anonym (Ms)

Får puffa upp en tråd som är seriös. Riktigt trevlig läsning

• Anonym (S)

Jag hade turen att träffa min förste pojkvän som var både väldigt välutrustad och väldigt bra i sängen. Vi hade helt fantastiskt sex. Bland annat riktigt långsamt analsex, har nog aldrig kommit så hårt som då. Även väldigt långsamt oralsex då han munknullade mig, extremt upphetsande. Efter det var jag hooked kan man säga, numera är jag helt såld på större kukar! :) Jag hade efter det en pojkvän i ett par år som hade en ganska liten/smal snopp. Vi hade också ett fantastiskt sexliv men det var hela tiden något som fattades mig. T.ex. när jag sög av honom och det kändes som att suga på ett smalt sugrör :( Visuellt var det inte heller så kul. Sedan träffade jag min nuvarande man som har en tjock och grov kuk så nu är jag nöjd igen!

• Anonym (Ms)

Jag föredrar mellan 17 - 20 cm och grov. Grov är det viktigaste så det känns ordentligt

• Anonym (M)

Jag älskar också stora o framförallt grova men nu har jag stött på en som e så sjukt stor så att det e helt galet. Jag tänder oerhört på åsynen av den. Den e så mycket längre än alla jag haft innan men framförallt tjockare på ett sätt som nästan e orealistiskt. Den största jag haft innan va 25 (sa han själv) och grov som en fet gurka och sexet va hur nice som helst. Min nya e så pass stor att ha sex med honom tyvärr ingte e nån hit. Hur mycket jag än tänder på det innan så funkar det inte riktigt. Vissa av er har skrivit att man vänjer sig efter ett tag och det hoppas jag verkligen. Detta har ju vart lite av min grej så det känns snopet att det inte e så bra som det ser ut.

• snäckansand

Kul att se alla svar, länge sen jag var inne! Inget slår ju en riiiiktigt stor, en sån där som får en att svälja och bli nervös men som sen fyller upp en totalt!

• Anonym (VH)
    snäckansand skrev 2019-01-16 23:20:28 följande:

Kul att se alla svar, länge sen jag var inne! Inget slår ju en riiiiktigt stor, en sån där som får en att svälja och bli nervös men som sen fyller upp en totalt!

Hur stor krävs det för att du ska bli lite nervös? ;) Är det längden eller tjockleken som är viktigast....eller kanske både och ;)
  • Anonym (Man 52)

Är ju bland det härligaste som finns att bjuda hem en mkt välutrustad man som frun får njuta ohämmat av!

Svar på tråden För kvinnor - Tråden om män med stora kukar