Inlägg från: Anonym (kattälskare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kattälskare)

Min katt kräks ofta.

min gör också så i perioder, finns ett foder hos veterinären som jag brukar köpa, jag är så dålig på namn men gå in och fråga så hjälper de dig.
    för oss räcker det med två dagar i månaden så mår han bra resten, pigg och glad som en katt ska vara=)

• Anonym (kattälskare)
    The TARDIS skrev 2014-12-17 04:36:54 följande:

Låter som om du inte har särskilt bra koll på vad en katt borde ha för foder, vad som är bra för din katt, osv. Hur är dina kunskaper om katter generellt? Har du din katt försäkrad?

På nästan 30 år har jag aldrig haft mina katter försäkrade. Och jag lever för mina katter.

Så den frågan (för mig) hör inte ihop med de andra.

TS

Min erfarenhet med kattmat är att bättre kattmat ger en mindre konsumtion och därför blir det inte riktigt lika dyrt som det låter från början. Även om det blir dyrare än "vanlig" mat.
  • Anonym (kattälskare)

Det var inte så jag menade, mer att kunskaper om katter och försäkring inte hörde ihop för mig.

I och med att jag är uppväxt med att inte ha katterna försäkrad så har det följt med, att det inte är ett måste för att katten ska må bra och att det inte har någonting med mina kunskaper om katter att göra.

Svar på tråden Min katt kräks ofta.