Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

FFM eller MMF?

MMF helt klart!

• Anonym (Kille)
    Dr Börje skrev 2014-11-08 11:45:20 följande:

Inte speciellt många röster än men trenden förvånar måste jag säga. Att fler kvinnor föredrar MMF framom FFM hade jag gissat mig till. Men inte att det skulle vara lika bland männen. Jag trodde nog att de flesta män närde en het dröm om  att få vältra sig med två kvinnor istället. Men men...

Hade gärna delat min kvinna med en annan man. Dels för att det vore häftigt att se henne bli knullad av en annan men även för att jag inte tror jag klarar två kvinnor i sängen. Det hade iofs varit häftigt med två kvinnor som kan leka med varandra men det är kanske inte så vanligt. Hade det varit så hade jag kunnat rösta FFM men i långa loppet hade det varit kul att ge min tjej två kukar, fyra händer, två tungor etc och att hon fått all uppmärksamhet och njutning. Sen att jag för en stund dragit mig tillbaka för att bara observera när hon knullar/blir knullad av den andre killen skulle vara häftigt att se.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (MMF) skrev 2014-11-27 15:36:09 följande:

Jag är kvinna och skulle gärna vilja att min man knullade en annan tjej för att inse hur bra vårt sexliv är, hur bra vi passar varandra. Han var oskuld då vi träffades.

Och jag är man och vill gärna se min tjej knulla med en kille (tillsammans med mig eller två andra män) just för att hon ska få uppleva 4 händer, två kukar, 2 munnar som gör allt för att hon ska få en upplevelse och en skön stund. Vi vill alltså våra partners gott i slutänden du och jag. :)
  • Anonym (Kille)
    Anonym (G) skrev 2014-11-27 17:02:57 följande:

Testat båda. Gillade inte MMF och skulle verkligen inte göra det med en flickvän.

Varför inte MMF? Kan du utveckla?
Svar på tråden FFM eller MMF?