5 åringen vägrar sova!
Vår 5 åring vägrar sova på natten. Vi har nu stigit upp med honom mellan klockan 3-4 flera nätter i rad (känns som vi jobbar i skift). Han kommer antingen till oss och jag bär tillbaka honom eller så ligger han bara och ropar från början. Det känns som vi har provat allt.. Sitter där tills han somnar men då reser han sig så fort jag lömnar rummet och står och ropar. Han kan inte sova i våram säng då jag får så ont i ryggen av att han sparkas och trycker sig... Han har även en lillasyster som sover i vårt rum (fast i egen säng) så de nätter jag sovit själv och han har sovit med oss så väcker dom varandr ochblir ändå inget sovande på nätterna. Jag vet inte vad vi ska göra.. Känns som vi bråkar och gormr varje natt och alla går runt so zombies hela dagarna. Vi är irriterade och lilleman är övertrött och spelar ständigt över. Alla tips mottages!!
Han säger för övrigt att han är rädd på nattem. Jag har märkt lite mer mardrömmar men märks att det mer har blivit en grej. Kan vara rädd för en boll, kläder eller vad som helst. Tar man bort en sak så är han rädd för något annat.