• Anonym (Man&fru)

Parsex/trekant. Seriösa sidor?

Jag och min fru har tidigare sökt efter seriösa träffar med par eller Kille/Tjej för sex på flera. Men de sidor som finns som vi känner till består till stor del av bluffkonton eller "bildjägare". Tror nog 90% av kontona är fejk! Hur ska man kunna skapa en seriös kontakt? Någon som har bra svar på detta? Eller finns det kanske någon här som sitter i samma sits som vi?

• Svar på tråden Parsex/trekant. Seriösa sidor?
  • Bondi

Kille borde det vara fruktansvärt lätt att hitta...kan dock tänka mig att det är svårare att finna rätt tjej..

• 100kgpappa
    Bondi skrev 2017-08-12 09:05:25 följande:

Kille borde det vara fruktansvärt lätt att hitta...kan dock tänka mig att det är svårare att finna rätt tjej..

Rätt kille är inte så enkelt heller...Även om det finns många att välja på.
  • svenskitelge

Många killar på BC är väldigt på och sen när det kommer till kritan så dyker det alltid upp förhinder. Misstänker att det är många tangentrunkare och eller upptagna i ett förhållande.
    Par har vi hittat en hel del på BC men man får sålla rätt friskt, samma där antingen är inte tjejen i paret med på tåget eller oxå är det en kille som vill ha bilder..
    Lustkammare känns säkrare iom att det är verifierade par.

• Anonym (par)
    svenskitelge skrev 2017-08-15 13:23:31 följande:

Många killar på BC är väldigt på och sen när det kommer till kritan så dyker det alltid upp förhinder. Misstänker att det är många tangentrunkare och eller upptagna i ett förhållande.
    Par har vi hittat en hel del på BC men man får sålla rätt friskt, samma där antingen är inte tjejen i paret med på tåget eller oxå är det en kille som vill ha bilder..
    Lustkammare känns säkrare iom att det är verifierade par.

Vi är ett par som bor i mellersta sverige som också har en profil på BC.
    Vi får rätt många förslag på träffar. Många par som vill ha p-byte men det är svårt att hitta "det" paret som bor i Hälsingland. Det ska ju helst funka utanför sängen också.
  • Anonym (En del av leken)
    Förgammalförskilsmässa skrev 2018-01-05 12:13:20 följande:

BC har ju infört tvingande betalning för nya konton nu, det torde minska mängden oseriösa något.

Det kan jag garntera att det inte gjort. Är en sådan liten kostnad att de seriösa kör plus några dagar och sedan kör med ett vanligt konto i forsättningen.
  • Förgammalförskilsmässa
    Anonym (En del av leken) skrev 2018-01-05 12:19:17 följande:
    Det kan jag garntera att det inte gjort. Är en sådan liten kostnad att de seriösa kör plus några dagar och sedan kör med ett vanligt konto i forsättningen.
    Vad synd. Nåja, det var kanske en bra idé....
  • Anonym (En del av leken)
    Förgammalförskilsmässa skrev 2018-01-05 12:24:20 följande:
    Vad synd. Nåja, det var kanske en bra idé....

Jag förstår att man testar lite olika sätt att få bort sitt dåliga rykte.
    Det enda som har fungerat var den variant man körde tillsamans med PardiseSwings och Eden där man kunde ringa och verifiera att man var ett par eller tjej. tyvärr var det väl för mycket jobb och jag misstänker att lite sammarbetsproblem med Paradiseswinges gjorde att man slutat med detta alternativ. För vår del tycker vi att den klassiska men högst friviliga varianten av verifiering sig som par eller tjej med ett foto där det klart och tydligt framgår att man är ett par eller tjej och där man har en textad lapp med profilnamnet med i bilden gör att en profil känns seriös och något att inleda en kontakt med. I övrigt tycker jag att swingersklubbar är ett bra sätt att knuta kontakter om man är par eller tjej. Man behöver inte alls delta i några lekar utan bara vara social och bygga upp ett kontaktnät för privata träffar.
Svar på tråden Parsex/trekant. Seriösa sidor?