• Anonym (Man&fru)

    Parsex/trekant. Seriösa sidor?

    Jag och min fru har tidigare sökt efter seriösa träffar med par eller Kille/Tjej för sex på flera. Men de sidor som finns som vi känner till består till stor del av bluffkonton eller "bildjägare". Tror nog 90% av kontona är fejk! Hur ska man kunna skapa en seriös kontakt? Någon som har bra svar på detta? Eller finns det kanske någon här som sitter i samma sits som vi?

  • Svar på tråden Parsex/trekant. Seriösa sidor?
  • Anonym (Mmm)

    Jag och min sambo brukar vara inne på bodycontact.

    Man får ju sålla rätt rejält mellan rötäggen, men det finns guldkorn :)

  • Anonym (Man & Fru)
    Anonym (Mmm) skrev 2014-11-10 10:44:52 följande:

    Jag och min sambo brukar vara inne på bodycontact.

    Man får ju sålla rätt rejält mellan rötäggen, men det finns guldkorn :)


    Tycker ändå att det är jobbigt pga att man måste vara på sin vakt hela tiden. Det borde finnas en sajt som kräver att man på något vis visar att man är "äkta".
  • MikNis

    Då ska man nog vara i miljöet tex omgås i swingerskretsar.  

    Annars finns alltid möjligheten att ragga upp någon ute på "krogen"

  • Anonym (Man&fru)
    MikNis skrev 2014-11-10 15:07:08 följande:

    Då ska man nog vara i miljöet tex omgås i swingerskretsar.  

    Annars finns alltid möjligheten att ragga upp någon ute på "krogen"


    Jo men det gäller ju att hitta en swingerkrets då.. :/

    Krogen känns ganska svår...
  • Anonym (Swinger)

    De flesta Swingersklubbar har forum där man kan få kontakt med andra och då är det seriöst på en helt annan nivå än på BC och andra liknande sidor. Rekomenderar LustKammaren där är alla verifierade via telefonsamtal och singelkillarna måste också haft ett par som gått i god för att killen är seriös.

  • MikNis

    Ett annat sätt är också tantrakretsarna vissa där är ganska frisinnade. Man ser positivt på flersamhet.

  • Armageddon

    Jag tycker faktiskt inte det är så svårt på BC att hitta par iallafall, tjejer däremot har vi nästan bara stött på bluffprofiler.

Svar på tråden Parsex/trekant. Seriösa sidor?