Anonym (ts) skrev 2014-11-16 07:51:11 följande:
Är det någon av er här inne som det hänt för själva? Ofrivillig pappa eller ensamstående mamma där pappan inte är delaktig?
Inte jag, dock var våran flicka oplanerad(föddes i September). Men icke oönskad nu när hon har kommit till världen. :D
Jag växte upp med en ensamstående mamma dock, och det är inget fel med det, hon har varit fantastisk, även om vi alltid var jävligt cash-strapped, min Mor är dessutom kulturarbetare, så hennes ekonomi har aldrig varit god. Det har i och för sig gjort att jag har valt en helt annan typ av sysselsättning och det har även gjort att jag har blivit extremt driven, jag har alltid jobbat, sedan första terminen på gymnasiet, jag pluggade på HHS och jag jobbar inom finanssektorn. Jag skulle beskriva mig själv som i det närmste arbetsnarkoman haha.
Relativ fattigdom kan vara något positivt... för vissa.
Min farsa hade jag ingen som helst kontakt med egentligen under min uppväxt. Dock så har jag träffat honom ett antal gånger, första gången var under min senare tonårs period(är 31 nästa månad). No hard feelings från mig, och vi har faktiskt väldigt lätt att
tjöta när vi träffats(även om både han och jag är jävligt dåliga på att höra av sig). Dom var ganska unga när jag blev till.