Carnitas : Tack var nog dom orden jag ville höra tror jag utan att behöva säga det själv. Att jag inte behöver berätta för nära och kära, det har legat och gnagt i mig.
Att folk ska se ner på mig iofs finns det folk som alltid gör det och då speciellt på nätet och ett visst forum där man i ena tråden är bra och i nästa kass. Men sådant bryr jag mig aldrig om när det gällde mitt jobb.
Men samtidigt borde jag om ngn kunna föra ut budskapet att man aldrig ska skämmas att man trillar dit på laglig eller olaglig väg.
Så jag är tveeggad och får fundera på detta.
För tror det är många med mig som lever helt vanlig liv och ingen människa i världen skulle satsa på dom tog ngt för att orka. Så blir en ond spiral som bara rullar runt och runt för man funkar ju perfekt i vardag, jobb socialliv osv
Kan bara svara för mig själv att jag skäms förbannat mkt jag fortsatte äta dessa!!!
Jag har aldrig tagit det för få en kick osv utan bara för att funka..
Så kan ärligt säga har inget emot folk som tar droger i rusningssyfte så länge dom är vuxna och vet vad dom pysslar med.
Men jag kommer i framtiden hålla mig till vin och ngn öl då och då det får bli min drog :)
Och tack vare personer som dig som har varit med om detta hjälpte mig !!!!!!
Tycker det är otroligt starkt av dig och hjälpa människor som mig och det ska du ha all ÄRA och RESPEKT för !!!!!
SÅ ÄR EVIGT TACKSAM FRÅN BOTTEN AV MITT HJÄRTA !!!!
Men som sagt är bara på dag 6 än så ska inte ropa hej, utan tar en dag i taget!
Men en sak är säker läkemedelsmissbruk pratas det alldeles för lite om. Läst om människor som ätit det dom fått av läkaren och sedan är fast, men mkt till hjälp verkar dom inte fått utan istället stigmatiseras till missbrukare. Blir förbannad på sådant och skulle med glädje betala mkt mer skatt än jag gör idag om jag vet det skulle komma till folk som behöver det!!!!!!!
Jag vill inte "outa" mig för mkt. Men så länge jag jobba i Sverige så var det alltid som starkast en spruta kortison, sedan flytta jag jobba i södra Europa då var det Oxy tabletter eller spruta (tacka gudarna att jag ej då behövde vård, för Oxy ska vara väldigt svårt och komma ur) sedan det sista jobba jag i ett av våra nordiska grannländer och där var Dolcontin standard, var som vardag. Så man kan säga nu i efterhand att min kropp strejka iaf i någorlunda rätt land !!!!!