Bli sexuellt misshandlad av min man under 2 års tid... Vad ska jag göra?
är det fler som funderar över 'tillfälligheten' att manfrstlh allt som oftast svarar efter bara någon minut eller så i efter att trådar har startats..
Jag anmäler denna person dag efter dag, ibland flera gånger om dagen och det är alltid samma mönster ibland tas inläggen bort men inte varnas eller straffas personen för denne återkommer alltid igen med ny otrevligheter.
Frågan är om beteendet är medvetet för att visa på den totalt havererade modereringen vi har eller om det bara är en människa som tycker om att provocera av idioti (och sen var det ju det här med 'tillfälligheten' hur personen 'råkar' svara bland de första varje gång en tråd har startats och då alltid med nedsättande elaka kommentarer och nästan uteslutande när tråden är startad av en 'anonym'
Men onTopic: håller med ovanstående om att du måste söka hjälp TS, o sen en samtalskontakt också. Du behöver nog hjälp med att bygga upp ett stödjande nätverk omkring dig o dottern. Soc, polis, bostad, inkomst o allt sånt MÅSTE du nog ta itu med.