• mity

Total jävla panik

Så moget och klokt. Jag vill också hjälpa andra när jag har krafter och blivit kanske visare med tiden. Det är det jag önskar av detta forum. 
    Självklart får man moralisera men den självförakt man redan har och gropen man ligger i är tillräcklig.

• mity

Tack så jättemycket. Mer medmänsklighet behövs. Låter kanske flummigt men så får vi en bättre värld.
    Pengar har gått åt att resa ibland och ni kan döma mig hur mycket ni vill, tro eller inte tro. Men jag kan säga så här att nedåtspiralen med ekonomi går snabbare än vad man tror. Ofta har jag, ja jag vet idiotiskt tagit lån för att kunna betala andra lån. Och de lånen har inte varit med snälla räntor.
    Ja ni förstår, självföraktet är i avgrunden.
    Jag har inget emot att ta emot kritik och skit för det som jag gjort på något sätt.
    Och det är ingen ursäkt men jag har inte mått bra psykiskt senaste 4-5 åren och försökt att fly från ALLT. Nu kom verkligheten ikapp.
    Vuxet. Kanske inte. Moget. Kanske inte.
    Men vet man inte den andras historia, vilket jag sparar till min samtalskontakt ska man vara försiktig med att döma. Sådan är jag iaf.

• mity

Tack för tipsen. Lite buffert kommer det ev. att finnas men måste pressa ner så mycket det går. Det går ju pengar på andra omkostnader också.

• mity

För att jag vill lösa denna situation och inte förvärra den. Stressen och ångesten att leva så vill jag inte mer. Har inte velat det på väldigt länge men visste inte hur jag skulle sätta stopp.

• mity

Tack alla snälla. Handlade faktiskt idag mat för tre dagar och vissa produkter för längre förbrukning typ frukost till helgen, tvättmedel för under 300 så det verkar lovande.

• mity

Köpte bröd, pålägg, äppelmos, mannagryn, nyponsoppa, 1 kg blandfärs, 1 kg kycklingfilé, sallad, tomater, tvättmedel, bacon och några saker till jag inte kommer ihåg just nu. 250 gick det på.

• mity

Denna kostade 39.90 på hemköp. Har Willys nära jobbet. Det är samma märke, Garant, de två säljer som har bra priser.

• mity

Tack för fina tips alla! Såna här tips kan vi ju fortsätta hjälpas åt att dela.
    Om och/eller när jag kommer ur detta djup så kommer jag att vara givmild med tips som ni varit. Tack igen.

Svar på tråden Total jävla panik