• jenwal

Bf Augusti 2015

Jag kan inte ha några av mina vanliga byxor längre. Har köpt 2 par mammajeans och sen använder jag leggings. Måste köpa lite fler tröjor bara.

Någon som testat "the baking soda test"? Testade igår och det visade tjej. Intressant om det stämmer, hoppas få veta på RUL.

• jenwal

V.15 idag. Vill bara att det ska bli vår nu och att tiden ska gå fort!

Igår lyssnade jag med doppler och hittade till slut det lilla hjärtat som pickade på <3

• jenwal

MuffinCake - 3:e barnet, pojke enligt RUL, BF 30/7, Sala, Västmanland.

jenwal- 4:e barnet, BF 25/8, Västerbotten

• jenwal

BF-lista

27/7 KramKolan, 3:e barnet, Sala

30/7 MuffinCake - 3:e barnet, pojke enligt RUL, Sala, Västmanland

9/8 charlotta1985 - 1:a barnet, Sthlm

13/8 Speck, rul 23/3, 2:a barnet

14/8 plutten120301, 2a barnet

14/8 sommar15, 1:a barnet, Sthlm

15/8 lunar, 1:a barnet

18/8 Zora - 2:a barnet

25/8 jenwal- 4:e barnet, Västerbotten

• jenwal

Jag vill ha en vagn med svängbara framhjul. De ska dock inte vara för små hjul -som jag tycker de flesta vagnar har. Vi har kollat på en Kronan men vilka fler har stora svängbara hjul?

• jenwal

Jag blir nog en av de sista att ha RUL... Hela 3 lååååånga veckor kvar. Längtar så och hoppas allt ser bra ut och att vi kan få reda på könet.

Grattis till alla lyckade RUL :)

• jenwal
    doccah skrev 2015-03-12 14:42:54 följande:

Usch är lite orolig. Kände bebbe typ varje dag ganska tydligt nu sen 1 och en halv vecka tillbaka, men nu har jag inte känt något på flera dagar :( är i vecka 21

Det kan gå långt mellan ggr man känner bebis. Vissa känner inget alls förrän i v.22. Men om jag var du och kände oro skulle jag ringa min BM och be om att få komma och lyssna på hjärtat. Det gjorde jag massa ggr med min förra graviditet, det brukar inte vara något problem att få komma! Nu har jag köpt en doppler.
  • jenwal

Grattis till alla lyckade RUL och lycka till ni som ska göra ert idag! Så spännande. Jag har nu 2 veckor kvar till mitt och längtar massor!

Ni som känner era barn röra sig/sparka, vart känner ni dessa rörelser? Igår rörde det sig jättemycket på hö sida av naveln bara ca 2-3 cm under den. Det känns som att livmodern inte går så högt än?? Jag är i v. 17+1 idag.

• jenwal

Jag måste fråga er, ni som känner eller har känt era barn röra sig, känner ni dem varje dag eller?

Jag har känt ibland några dagar på raken men nu har jag varken känt igår eller idag. Man vill ju gärna känna varje dag för att slippa oron... (v.17+2)

Svar på tråden Bf Augusti 2015