Bf Augusti 2015
Trodde inte man kunde teckna försäkring förrän efter v 22 ? :p
Trodde inte man kunde teckna försäkring förrän efter v 22 ? :p
Det är 28 timmar och 11 minuter kvar till RUL. Nä nä, jag räknar inte ;)
Ikväll fick båda barnen känna på bebisens små buffar, men 5-åringen sa bestämt att den inte sparkade - "Den bajsade på mig!" utbrast hon förtjust.
Det här med kiss, bajs och prupp är väldigt häftigt just nu *suck*
Jag har tydligen moderkakan i framvägg men det verkar inte dämpa något då jag känner bebisen tydligt i magen och även ibland utanpå.
Jag frågade barnmorskan om det där att jag ändå känner fast "man" inte ska göra det så tidigt och vänta första barnet.
Det är individuellt och beroende på hur mycket mage man har innan tex.
Jag har känt bebisen sen v16-17 och nu i v20 så känner jag tydligare.
Jag skriver inte detta för att oroa er men jag menar att vi alla är olika. Alla bebisar är olika.
På mitt ultraljud så såg vi hur bebisen låg med benen in mot min rygg. Därför kände jag tydligt men inte min sambo som försökte känna.
Jag har bf den 30e. Någon mer?
Finns det något bättre än att vakna och må så bra i kroppen och själen? Och dessutom kunna klappa lite på magen som växt till sig dom sista veckorna? :*
Jag har verkligen haft några helvetes veckor med mycket kramp och sammandragningar men jobbat mig igenom dom. Nu tog jag 4 dagar där jag inte gått in och vikarierat alls för att återhämta mig och det känns nu, nu är kroppen stark att jobba igen.
Hoppas alla får en lika gosig morgon som jag! :)
Tänkte hänga på här, BF 31 augusti 2015 :)
Hej! Jag undrar om ni har någon Fb-grupp? Är värdelös på att kolla denna sidan men hade gärna varit med i en mammagrupp :) väntar mitt andra barn 27 augusti.
Äsch, ville inte lägga ut mitt namn här eftersom det bara finns en med mina namn ;)
Lägg till mig som vän på Facebook, Saga Nordvall Dässman :)
Mitt namn hittar du garanterat ;)
Får jag vara med i fb gruppen? Heter jelena smith. Vem ska jag lägga till som vän?
Om det är någon som missat att hänga på Facebook istället så har nu den andra gruppen också stopp från och med 1 juli. Vi har blivit så många nu. Lägg inte till mig som vän efter 1/7 eftersom jag inte har möjlighet att släppa in fler.
Är någon ens kvar här? :p