Bf Augusti 2015

Här kommer min tjockis bild, v10 - sjukt! :)

Nattens dröm!
Hade liite ont i magen och drömmen började så vitt jag minns i ambulansen (?), personalen där sa direkt att det är missfall. Hur kan ni veta det tyckte jag, jag blödde ju inget. Väl inne på sjukan så kapade sambon och jag ett ultraljudsrum, haha! Smidigt att maskiner och allt var på med ;) hur som helst, jag var ju high på den där maskinen och i magen lpg 2 bebisar med tickande hjärta! Fint att vakna till det iaf :)
Hoppas verkligen vk kan tjata till oss ett ultraljud på inskrivningen på tisdag så oron kan släppa! :)
God morgon på er :P
Där jag bor erbjuds alla att göra kub-testet kostnadsfritt oavsett ålder, kanon tycker jag.
Idag har vi fått tjuvkika på en liten pigg akrobat! :D Nu ska jag sluta oroa mig!! :D 10+3 idag och 2 veckor till kub-test! :)
Alltså, ramlade över en tråd för dom som inte fått så bra resultat på kub och/eller RUL och den var jag ju bara tvungen att läsa i såklart...
VARFÖR gör man så mot sig själv!? Skulle ju sluta oroa mig efter senaste vulet! >:(
1 vecka kvar till kub, andas!!
Ja fy.... jag har förbjudit mig själv att läsa i trådar om mf osv.. :/ Hoppas din oro släpper snart och att du kan slappna av efter kub sen!
Helt sjukt men det kändes precis som om jag fick en sammandragning! Trodde inte det var möjligt såhär tidigt men efter lite googlande så verkar det rätt vanligt för omföderskor?!
Hade väldigt mycket sammandragningar med dottern och fick åka in på extra kontroller pga det så det känns inte helt bra att de börjar såhär tidigt denna gång.
Jag får alltid sammandragningar när vi har sex, det har i mitt fall inget med orgasm att göra, magen blir stenhård och toppig även utan orgasm.
Hade likadant med båda de två andra och enligt min förra BM är det fullt normalt och inget att oroa sig för :)
Jag kan också få sammandragningar vid ansträngning, t.ex om jag skottar. Men det gör över relativt fort.
Min nuvarande BM sa vid inskrivningen: "Jag vill ju inte skrämma dig, men vi brukar tycka lite extra synd om treföderskor (de som väntar tredje barnet). Dom har oftast vansinnigt mycket sammandragningar och förvärkar. Mot slutet gör dom riktigt ont och kan hålla på länge! Många av de som kommer in på förlossningen för att få en sovdos är just treföderskor."
Tack för den! :P

Har ni börjat fundera på namn btw? :)
Åh fy, har drömt att maken varit otrogen, upprepade gånger, både med främlingar och sådana vi känner. I drömmen var han inte ens ångerfull och brydde sig inte över att jag och barnen skulle flytta till eget boende :(
Nu har jag huvudvärk och kan inte somna om :(