• villbusa

Slickad efteråt

Smulan 89 skrev 2014-11-25 22:36:46 följande:

Min man vill inte slicka mig efter att han har kommit i mig, så situationen har inte uppkommit här hemma. Skulle han vilja det så får han självklart det. Jag älskar oralsex, både att ge och få.

En riktig karl för mig tar hand om sin kvinna och ser även till hennes njutning och välmående. En karl som bara bryr sig om sin egen njutning får skaffa sitt ett eget boende och sitta där och runka tills han och hans arm är nöjda.

Japp precis så är det!! och ju mer och bättre jag gör det för min kvinna, desto mer och bättre får jag tillbaka... win win situation.....   så det är klart jag suger hennes klitta och fyller henne med fingrar även efter jag sprutat i henne, brukar bli succe och en eller flera bonusorgasmer som gör henne nöjd och glad! Tungan ute
  • villbusa
    Anabolakillen skrev 2014-11-25 15:25:15 följande:
    Här går pojkar som slickar fitta tillsammans och försöker reta upp mig.
    För det första vet ni inget om anabola och hur man tränar så det skriver jag inte här.

Skildnaden på pojkarna i denna tråd och en man som mig är att samtidigt som ni slickar fitta undergivet på nån sliten tjej så får jag min ståtliga batong avsugen av nån vacker dam.

Jag möter alltid stor respekt när jag kommer med min 100kg+ kropp.
    Ni pojkar i denna tråd borde också träna så kanske ni kan bli lite manligare.
    Baserat på hur kvinnligt ni skriver bör ni nog börja att träna och tighta till era ringmuskler innan ni går vidare till andra muckelgrupper era små fikusar!

Skulle nog säga att de anabol och testosteronstinna småvalparna på gymmet är de som vet minst om träning, ofta har de hoodtröja för att hålla sig varma ( de blir tydligen inte varma nog av att träna??) och handskar, för att deras fjolliga små händer inte tål att slitas mot stålet i stänger och hantlar, patetiskt.

Du kanske inte passar i den bilden? Nehej, men jag passar inte i din bild heller, har idrottat på hög nivå i över 20 år, och kan nog en del om träning, och känner till hur anabola slår ut den eventuella tankeverksamhet som funnits.

Att tillfredsställa sin kvinna med tunga händer och kuk är inte det minsta undergivet, det är nog det manligaste som finns skulle jag påstå. Att bara tänka på sin egen njutning är för småpojkar och idioter....
  • villbusa
    Anonym (slidan1) skrev 2014-11-26 00:59:59 följande:

Jag hade älskat det. Lite av en dröm och tyvärr är du nog bara en på miljonen. Så jag drömmer vidare....

Finns nog fler än så....men du kanske måste våga antyda att du skulle gilla det...Flört
  • villbusa
    Anonym (skyline) skrev 2014-11-26 11:42:09 följande:

Det är en liten dröm jag har att få slicka min fru ren efteråt.

Vet inte riktigt hur hon skulle reagera om jag sa något om det bara.

Varför säga något? Det är väl bara att med ett leende kyssa sig ner över magen och fortsätta leken efter du tömt dig i henne.......??   Vad är det värsta som kan hända?
  • villbusa
    Prinsessan 83 skrev 2014-11-26 21:09:55 följande:

Jag tycker de är oerhört skönt att bli slickad.. 
    efteråt.. före, mitten efter jaaa
    frågan är om de finns ngt tillfälle man inte! vill bli slickad..? 

Jag njuter grymt mkt av det iallafall om han,hon 
    är bra på det

Å det är ju så fantastiskt härlig och upphetsande att slicka en kvinna som verkligen gillar att ta emot och njuter av det.....Tungan ute
  • villbusa
    Anonym (Kille 33 år) skrev 2014-11-26 21:19:15 följande:
    Exakt samma för mig. Vet inte hur hon skulle reagera. Någon gång sprutade jag över hennes mage och sen när jag pullade henne och sög på hennes bröst så sa hon typ akta där och menade att sperman var rätt nära. Vet inte om det var av hänsyn till mig eller om hon inte tycker om att se mig slicka i mig sperma. :/

Våga provocera......smek hennes mage och bröst med satsen gnid vårtorna med dina kladdiga fingrar och sen kan du ju suga vårtorna, du lär ju märka om hon gillar eller inte, eller är rädd att du inte gillar ditt kladd........
  • villbusa
    Anonym (Doktorn) skrev 2014-11-26 21:50:14 följande:
    Du och din partner "vilbusa" är uppenbarligen mycket sjuka.
    Jag tycker att ni ska våga tala om era ljusskygga fantasier för era flickvänner så de kan lämna er.

Lider man av en sådan perversitet att smaka på sin egna sperma så bör man söka proffesionell hjälp för det.

Hejsan doktorn!
    Jaha, vad för sjuka skulle du tro att jag lider av? om du skulle gissa på en diagnos, vad skulle det landa på ??? Glad
  • villbusa
    MaryM skrev 2014-11-26 22:02:10 följande:
    Bussjukan så klart. :)

Är den så farlig som den där doktorn verkar tro? Blir hjärnan mjuk? Växer håret i handflatorna? Eller vad kommer att hända med mig om jag fortsätter så här? Tror du jag måste sluta?? FlörtOskyldigDemon
  • villbusa
    MaryM skrev 2014-11-26 22:13:13 följande:
    Sluta inte.. Mmmm...ååh ;)
    Villl ju inte det ju.Tungan ute.....men blir ju lite nervös när doktorn säger jag är sjukKräks???

Jag som mår så bra och njuter av livet med mina härliga kvinnor.....Oskyldig

Tror kanske doktorn är lite avundsjuk för att hen har ett kvastskaft uppkört genom analen, så jävla stiff....Cool  Slappna av istället och njut av livet.....Solig
  • villbusa
    Anonym (Doktorn) skrev 2014-11-26 22:18:58 följande:
    Du gillar tanken att smaka på dina egna (kanske även andra mäns?) sperma.
    Detta är inte friskt.

Du lider med all säkerhet av svårt runk-missbruk av att tittat på snuskiga videoklipp på Internet.

Du borde verkligen skämmas!

Kallar du det en diagnos??   Fick du din legitimation i ett cornflakes paket?

Runkmissbruk skulle i så fall definieras som sexmissbruk, och det är inget att skämmas över, men väl ett tillstånda som kan behöva behandling, kanske i första hand KBT.   
    Ett missbruk brukar definieras med att beteendet skapar problem i vardagslivet, det gör det inte för mig, snarar tvärtom, alltså är jag frisk, och lilla doktorn kanske är den som är sjuk som tvångsmässigt måste försöka döma andra moraliskt Död
Svar på tråden Slickad efteråt