• villbusa

Slickad efteråt

Anabolakillen skrev 2014-11-27 23:26:08 följande:
    Du vet inget om träning och att anabola skulle vara skadligt är en överdrift och ren myt.
    Du har inte tränat "på hög nivå i över 20 år". Du är inte bara en fikus utan en lögnare också.

Att slicka fitta som de fikuskillarna drömmer om i denna tråden är det mest omanliga man kan göra.
    Kvinnor vill ha en man som mig som kör på hårt och sätter mig och mina behov i förarsätet.

Du fantiserar om att slicka fitta och bli dominerad av kvinnor.
    Kan bara tänka mig vilka fantasier du har om andra män din lilla bög.
    Ganska meningslöst att diskutera med någon som dig, bryr mig inte så mycket om dina rabiata påhopp av sexuell karaktär men när du påstår att jag inte kan något om träning har du skitit i det blå skåpet gubbe lille....

Jodå, lagidrott, gjort ett antal tusen frivändningar, benpress, curls och  ett otal andra övningar som komplement till kondition, snabbhet, teknik etc. för att hålla mig stark, smidig, explosiv och uthållig.....  
    Känner en hel del som missbrukat anabola som numera lider av impotens, förkrympt könsorgan, epilepsi och en del annat som inte är så kul.....  så visst är det en myt....Drömmer   utifrån ditt sätt att resonera blir det ju fullständigt klart att du inte tillhör de som kan någonting om hur människokroppen fungerar. Det är inget svårt att träna upp en svällande musklig kropp som eventuellt kan imponera på nån bimbo, men en kropp som fungerar att göra ett hårt arbete eller utöva  en komplex idrott  kräver lite mer...... 
  • villbusa
    Anabolakillen skrev 2014-11-27 23:57:29 följande:

En riktig man ligger inte underlägset och slickar fitta, han blir avsugen.
    En riktig man vill inte ha sperma i mun, det är fikusar och fittslickare som vill det.

Att läsa den här tråden gör mig äcklad, kommer få svårt att sova tackvare fikusarna i denna tråd.

Och den påstådda elittränade fikusen ovan har inte tränat i 20 år, han har gjort knipövningar i alla år för att leva ut sitt fikus liv.

Du har ingen aning...........    men det spelar ingen roll.... det är ingen här som tar åt sig av ditt skitsnack.....   be om hjälp med ditt dåliga humör....så kanske du mår bättre sen...
  • villbusa
    Anonym (Eh) skrev 2014-11-29 13:42:30 följande:

Fattar ni inte att anabolakillen bara driver...

Man kan inte förolämpa och förnedra människor med någon slags egen ide om att det är på kul, eller att man driver med folk för att få reaktioner....

T.ex. så ingår sexuell läggning i lagstiftningen när det gäller kränkande behandling osv.......      tycker personer som fyller trådarna med sånt skit skall blockas helt och hållet från forum som detta...
  • villbusa
    Anonym (Arne Wize) skrev 2014-11-30 14:54:34 följande:
    Nu när perversionen närmast har blivit upphöjd till norm, så förefaller jag säkert jättetråkig i sängen. Min erfarenhet är dock att många dras in i perversioner, utan att de egentligen har valt det själva, och när de får prova på en man som mig, säker och trygg, som blott idkar samlag på det gamla hederliga viset, så ser de ljuset. De inser att det är det som håller.

Jo, men visst, då tycker jag du ska hålla dig till de kvinnorna, och ge upp dina fåfänga försök att  omvända de som har en annan syn på livet och sin sexualitet än den du har....  
  • villbusa
    Anonym (Doktorn) skrev 2014-11-30 15:03:02 följande:
    Det är verkligen tydligt hur "MammAmma" står för de sjuka och onormala och "Arne" för det normala och friska.

"MammAmma" du skriver utan att skämmas om dina avvikande perversioner.
    Dina föräldrar har verkligen misslyckats i sin uppfostran.

De borde tagit en sådan lösaktig dotter hårt i örat och gett dig utegångsförbud!
    Får jag fråga vilken forskning du hänvisar till när du slår fast att företeelser är sjuka och onormala?
    Eller är det bara så att du vuxit upp i någon frireligiös grotta där all njutning är att betrakta som synd?
  • villbusa
    Anonym (Arne Wize) skrev 2014-11-30 15:16:22 följande:
    Jag upplever snarare att det är du som försöker omvända mig.

Nej knappast, vill du fortsätta att leva i inskränkthet så spelar inte det mig någon roll, men jag tycker det är motbjudande att se hur du dina inlägg gör vad du kan för att förnedra och förlöjliga andra som har en mer öppen attityd till livet.

Var och en har rätt till sina val i livet , utan att någon "förmyndare" skall moralisera över det .....
  • villbusa
    Anonym (Arne Wize) skrev 2014-11-30 15:25:12 följande:
    Javisst, folk har säkert alltid ägnat sig åt perversioner. Skillnaden är dock att många idag snarare betraktar dessa perversioner som dygdiga snarare än syndiga.. Man har alltså vänt på hela perspektivet! Alltså, de som har ett sunt sexualliv , betraktas idag som allmänt "knäppa", "syndiga"och "perversa", och de som ägnar sig åt allsköns perversioner, betraktas som "dygdiga, "normala".

Hur det går för kulturer där sodomin upphöjs till dygd, vet vi bl.a. genom Bibeln.
    Och Bibeln skulle vara en trovärdig källa som vi kan rätta in våra liv efter? Jo tjena...... gå på vattnet, sju fiskar räcker till att mätta jordens befolkning, uppståndelsen som skrevs in i evangelierna först 200 år efter den påstådda händelsen etc. etc.     Kräks löjeväckande.....

• villbusa
    Anonym (Arne Wize) skrev 2014-11-30 15:27:01 följande:
    Du ser, du ser. För att jag inte ägnar mig åt perversioner, så är jag alltså "inskränkt". Snacka om verklighetsförfalskning.

Nej du är inte inskränkt för att du inte ägnar dig åt det du kallar för perversioner, utan just för att du kallar det för perversioner och är väldigt dömande i ditt sätt att uttala dig om det som är verklighet och njutning för många andra.....

Verklighetsförfalskning är väl att hänvisa till bibeln som någons slags rättesnöre.... en 1500 år gammal samling av noveller och "hitte på.."..
  • villbusa
    MammAmma skrev 2014-11-30 15:33:42 följande:
    Ja, tacka fan för att vi lever i ett sekulariserat land!

Att överhuvudtaget tänka på sex mellan samtyckande vuxna som 'syndigt' är ju helt galet. Du har det sex du vill ha, låt andra få göra detsamma utan att lägga dig i och fördöma. Det är faktiskt ingen som bryr sig i att du föredrar vanligt vaginalt sex i missionären, så varför ska du bry dig i hur andra har sex?

Du är underbar MammAmma! 
    Tack för att det finns intelligenta ickedömande personer som du här på forumet!Solig
  • villbusa
    Anonym (Arne Wize) skrev 2014-11-30 15:41:42 följande:
    Bibeltexterna är ju inte bara moraliserande, utan också historiska dokument, som säger något om den tid under vilken de författades.

Sensmoralen när det gäller ´historien om Sodom och Gomorrah är sannolikt att 'det går åt helvete för civilisationer som upphöjer perversionen till dygd'. Jag tror det ligger mycket i det.
    Historiska dokument som säger något om den tid de författades under, helt rätt!!
    Att du tror på historien om Sodom och Gomorrah upphöjer ju inte det till en trovärdig sanning som vi kan, vill, eller måste leva våra liv efter.

I min värld är kommunism en vacker tanke, allas lika värde, allas rätt till lika förutsättningar, ekonomi, boende, etc, etc,   Tyvärr tror jag inte på det som ett fungerande samhällskick därför att vi människor helt enkelt är olika och vill olika saker med våra liv.....

Men allas lika värde och möjlighet att leva liv som gör dem lyckliga utan fördömande från moralister tror jag däremot väldigt mycket på.....
  • villbusa
    Anonym (Arne Wize) skrev 2014-11-30 15:49:35 följande:
    "1500 år gammal"?

Usch vad du är okunnig.

Huvudpersonen föddes enligt vår tideräkning för ungefär 2014 år sedan. Vissa skrifter sägs vara från den tiden, tilläggen med uppståndelsen hävdar flera forskare skrevs till 150-200 år efter de ursprungliga texterna om korsfästningen.... vilka andra ändringar och tillägg som gjorts genom åren vet varken du eller jag, det jag menade med 1500 år,
    Eller du kanske kan datera alla ursprungliga texterna och garantera att de inte ändrats, eller kompletterats under tiden som gått? Har du läst dem på originalspråk i original utgåva kanske??
  • villbusa
    Anonym (Arne Wize) skrev 2014-11-30 15:55:42 följande:
    Vilket jag heller inte har påstått. Var vänlig, lägg inte ord i min mun.

Däremot kan ju historiska dokument precis som nutida dokument, säga något om verkligheten.

F.ö. skulle jag tro att du själv delar mycket av den moral som påbjuds i Bibeln, t.ex. "älska din nästa som dig själv". Eller?

Jodå, att älska min nästa bekänner jag mig till, den moralen finns ju i många religiösa och politiska inriktningar och är knappast något unikt för bibeln.

Du hänvisar till Sodom och Gomorra när du fördömer människor här på tråden som enligt dig sysslar med perversioner som kommer att innebära jordens undergång, det är inget jag lagt i din mun, det är ju det du själv säger i varje inlägg här, att det finns ett rätt sätt att leva sina liv, ditt sätt, med bibeln som rättesnöre.........

Halleluja......eller ....NotOskyldig
  • villbusa
    Anonym (Arne Wize) skrev 2014-11-30 15:59:54 följande:
    Fast du är säkert själv miljömoralist. Eller? Det är ju "inne" nu, att moralisera över hur andra ska leva sina liv vad miljön beträffar, hur mycket/lite de ska köra bil, återvinna papper, flyga, vilken mat vi ska äta o.s.v.

Nej knappast, jag är inte mycket för att moralisera över huvud taget, men när människor förnedrar andra med någon slags övertygelse, religiös, politisk, eller annan om att just deras sätt att leva livet är bättre än andra har jag svårt att hålla käft.....
  • villbusa
    Anonym (Arne Wize) skrev 2014-11-30 16:02:57 följande:
    Skryt nu inte över din okunskap. Du måste ju skilja mellan Gamla och Nya Testamentet, till att börja med, och texterna i GT är ju mycket äldre än så.

Försök nu inte glida undan det faktum att du helt enkelt inte vet någonting om saken.

1500 eller 4000 ? För mig kvittar det lika, gamla texter är intressanta som historiska dokument över en gången tid, men de har knappast mycket bäring på hur vi ska leva livet idag........  I mina ögon är bibeln som vilken samling noveller eller romaner som helst, där finns mycket vackra texter, där finns den del tänkvärda moraliska tänkvärdheter, höga visan tycker jag mycket om t.ex.  Texter blir i min värld inte mer trovärdiga för att de är väldigt gamla...., snarare tvärtom, då vetenskap, att faktisk veta, för mig är viktigare än att tro.....  

men huruvida bibeln är något rättesnöre för om vi skall slicka fitta, före eller efter vi tömt vår säd i den, idag 2014 är den lika intetsägande som teknikmagasinet från 1983 eller kalle ankans förstautgåva....
  • villbusa
    Anonym (Arne Wize) skrev 2014-11-30 16:15:17 följande:
    Du moraliserar ju över hur jag lever mitt liv. Du skrev för en stund sen att jag lever ett "inskränkt" liv, för att jag inte ägnar mig åt sodomi.

Samma till dig, läs ordentligt, jag anser inte att du lever ett inskränkt liv, du får leva ditt liv precis som alla andra, men du är inskränkt när du inte inser att andra har rätt till sina liv och gör som de vill oavsett den eventuella sensmoralen i den påhittade historien om Sodom och Gomorrah...

Jag fördömer inte ditt sätt att leva ditt liv, det jag fördömer är ditt sätt att förnedra andra människor för att de väljer andra vägar i sina liv....
  • villbusa
    Anonym (Arne Wize) skrev 2014-11-30 16:18:20 följande:
    Man märker att du har gått i tyckarskolan istf kunskapsskolan. Det är bara det att du tycker en massa utan täckning, och när man sen påpekar dina fel, då påstår du att du skiter i hela saken. Omoget.
    Tycker utan täckning? Och du hänvisar till Bibeln? Har du redogjort för mina frågor till dig, om ursprunget i bibeln, när det skrevs, vilka ändringar och tillägg som är gjorde sedan originaltexterna författades?

Snacka om omoget, men nu har jag inte tid med dig mer har viktigare saker att göra.

Önskar dig en god dag, med förhoppningar om att du kan avhålla dig från att kränka dina medmänniskor, oavsett vilket stöd du hittar för riktigheten i det i bibeln
Svar på tråden Slickad efteråt