• MammAmma

Slickad efteråt

Har aldrig varit med om det och vet inte om jag skulle gå igång på det just, men gillar killen det och vill göra det så är det fritt fram.

Anonym (Arne Wize) skrev 2014-11-30 14:30:45 följande:

Min magkänsla säger mig att ts är aningens pervers.

En man som är vid sina sunda vätskor, utför naturligtvis inte sådana handlingar som att slicka vagina och definitivt inte att slicka i sig sin egen säd.

Mäns och kvinnors könsumgänge handlar om vaginal penetration, medelst penis. Inget annat.

Låter ju som att du är skitkul i sängen. Not -.-
  • MammAmma
    Anonym (Arne Wize) skrev 2014-11-30 14:54:34 följande:

Nu när perversionen närmast har blivit upphöjd till norm, så förefaller jag säkert jättetråkig i sängen. Min erfarenhet är dock att många dras in i perversioner, utan att de egentligen har valt det själva, och när de får prova på en man som mig, säker och trygg, som blott idkar samlag på det gamla hederliga viset, så ser de ljuset. De inser att det är det som håller.

Hahah! Du vet om att människan alltid ägnat sig åt även andra sexuella handlingar än enbart vaginal penetration? Dessa 'perversioner' du talar om är verkligen inget nytt under solen.
  • MammAmma
    villbusa skrev 2014-11-30 14:57:58 följande:

Jo, men visst, då tycker jag du ska hålla dig till de kvinnorna, och ge upp dina fåfänga försök att  omvända de som har en annan syn på livet och sin sexualitet än den du har....  

• MammAmma
    Anonym (Doktorn) skrev 2014-11-30 15:03:02 följande:

Det är verkligen tydligt hur "MammAmma" står för de sjuka och onormala och "Arne" för det normala och friska.

"MammAmma" du skriver utan att skämmas om dina avvikande perversioner.

Dina föräldrar har verkligen misslyckats i sin uppfostran.

De borde tagit en sådan lösaktig dotter hårt i örat och gett dig utegångsförbud!

Ledsen att göra dig besviken, men slampigare människor än mina föräldrar får man leta efter.

För övrigt så är jag en vuxen kvinna och vill jag ta den i analen, kissa på karlar, svälja sperma och sätta på män med strap-on medan jag simmar ryggsim och steppar, så har mina föräldrar inte ett dyft med det att göra. Och inte du heller.

Håll du dig till ditt vaniljsex och sköt ditt så håller jag mig till mina 'perversioner' och sköter mitt så är allt frid och fröjd sen.
  • MammAmma
    Anonym (Arne Wize) skrev 2014-11-30 15:25:12 följande:

Javisst, folk har säkert alltid ägnat sig åt perversioner. Skillnaden är dock att många idag snarare betraktar dessa perversioner som dygdiga snarare än syndiga.. Man har alltså vänt på hela perspektivet! Alltså, de som har ett sunt sexualliv , betraktas idag som allmänt "knäppa", "syndiga"och "perversa", och de som ägnar sig åt allsköns perversioner, betraktas som "dygdiga, "normala".

Hur det går för kulturer där sodomin upphöjs till dygd, vet vi bl.a. genom Bibeln.

Ja, tacka fan för att vi lever i ett sekulariserat land!

Att överhuvudtaget tänka på sex mellan samtyckande vuxna som 'syndigt' är ju helt galet. Du har det sex du vill ha, låt andra få göra detsamma utan att lägga dig i och fördöma. Det är faktiskt ingen som bryr sig i att du föredrar vanligt vaginalt sex i missionären, så varför ska du bry dig i hur andra har sex?
  • MammAmma
    villbusa skrev 2014-11-30 15:38:57 följande:

Du är underbar MammAmma! 

Tack för att det finns intelligenta ickedömande personer som du här på forumet!

Tack för de vänliga orden! :-*
Svar på tråden Slickad efteråt