Gissa kön v 13!
Kan någon gissa vad det är för kön på min bebis? Någon som är duktig på att se nubben? La den på ingender men fick inga gissningar. Vecka 12+4.
Tack! :)
Kan någon gissa vad det är för kön på min bebis? Någon som är duktig på att se nubben? La den på ingender men fick inga gissningar. Vecka 12+4.
Tack! :)
Tycker iaf huvudformen ser ut som en tjej :) Nubben ser jag inte? Haha lite dålig på de
Skulle också gissa tjej :)
Tror också tjej. Har du tagit reda på kön ?
Tack tjejer för gissningarna! Jag kanske tar reda på könet i januari, återkommer då! :) Har ni bilder att gissa på?
Fick förresten en del gissningar nu på ingender, av "proffsen" där. ;) Alla gissar flicka. Men det gjorde dom på sonen också, fast det var 6 år sen så "teorin" om nubben kanske har utvecklats för när jag la upp sonens bild nu gissade alla pojke på den..
Ja men då är det säkert flicka "tekniken" på att gissa har ju blivit bättre;) jag tycker det ser ut som tjej på skallformen tkr oftast tjejer har lite rundare huvud
Nån gissning på denna? Bilden tagen i 13+0 :)
Nån gissning på denna? Bilden tagen i 13+0 :)
Här är bild på vår son i vecka 11+5, alla gissade pojke på skallformen. Går in i vecka 25 på söndag och enligt rul ligger där en pojke och gror :)
Vad är det man ska titta på? Vad skiljer skallformen åt?