• Anermu

Ivf start december! Någon mer ?

Hejsan :) någon mer som ska påbörja sprutbehandling inför ivf i början av december ? Vore skoj att följas åt !:)

• Svar på tråden Ivf start december! Någon mer ?
  • Cina01
    hokus pokus skrev 2014-12-31 17:58:18 följande:
    grattis! själv har jag tjuvtestat idag och också plussat!! sååå galet!

igår var jag sååå illamående att jaginte kunde äta lunchen, trots att jag var så hungrig innan. blev jobbigt eftersom vi var på restaurang, men bara jag tänkte på att äta så fick jag kräkkänslor...efter det kände jag mig ganska hoppfull. idag hugger det ordentligt i höger sida ibland. lyyyyycka till nu alla som har testdag snart
    Vad härligt med plus i tråden! Ett stort grattis till dig!! Vilken fantastisk start på 2015 :D
  • Cina01
    Anermu skrev 2014-12-20 21:45:41 följande:
    Japp den 1/1 ska vi till kliniken ta blodprov , antagligen för att jag återfört så många så han kan se på hcg resultaten om det kanske kan handla om flera bebisar ! inte alltid det ökar så snabbt hcg vid fler bebisar men det kan hända , vilket låter ganska sannolikt , men jag kommer nog inte hålla mig undan gravtest själv här hemma ! Vill nog gärna testa kanske redan slutet av nästa vecka ! hir ska du göra ?
    Anermu, har tänkt på dig under jul o nyår! Hur mår du? O har ni testat än? Hoppas att allt är bra!!
  • Längtan 34
    hokus pokus skrev 2014-12-31 17:58:18 följande:
    grattis! själv har jag tjuvtestat idag och också plussat!! sååå galet!

igår var jag sååå illamående att jaginte kunde äta lunchen, trots att jag var så hungrig innan. blev jobbigt eftersom vi var på restaurang, men bara jag tänkte på att äta så fick jag kräkkänslor...efter det kände jag mig ganska hoppfull. idag hugger det ordentligt i höger sida ibland. lyyyyycka till nu alla som har testdag snart
    Åhh va underbart! Stort grattis :D! Känns helt ok att må illa när man vet orsaken ;). Jag har inte haft så mycket illamående men värk i mage och svank till och från samt lite humörskiftningar. Känner mig dessutom konstigt hungrig nästan hela tiden. Inte så att jag har så stor aptit men jag känner det i magen :). Märkligt hur snabbt det börjar hända saker i kroppen.
  • Längtan 34
    Cina01 skrev 2015-01-01 01:26:55 följande:
    Vad glad jag blir! Ett stort stort grattis o gott nytt år!!!
    Tack så mycket gulliga du Glad! Snart testdag för dig med! Håller verkligen tummarna för er!!!

Gott Nytt År :D!
  • Cina01
    Längtan 34 skrev 2015-01-01 15:56:43 följande:
    Tack så mycket gulliga du Glad! Snart testdag för dig med! Håller verkligen tummarna för er!!!

Gott Nytt År :D!
    Vi har bestämt oss för att tjuvtesta en dag tidigare, så det blir imorgon :D så spännande o jag är så nervös!!
  • Längtan 34
    Cina01 skrev 2015-01-01 21:01:04 följande:
    Vi har bestämt oss för att tjuvtesta en dag tidigare, så det blir imorgon :D så spännande o jag är så nervös!!
    Åhh så spännande!! Hoppas verkligen att er speciella dag blir extra speciell Skrattande!

Imorgon är min testdag så då ska jag ringa in mitt resultat till RMC. Känns speciellt att få göra det för det blir ju lite som ett avslut på IVF-processen. Sen hoppas jag bara att allt ska gå bra så att man slipper åka tillbaka dit :).
  • Zaza

Hej tjejer

När ska alla ha testdag?

Jag behöver stöd, känner mig så himla nere så att jag nästan spyr

• Längtan 34
    Cina01 skrev 2015-01-02 06:47:14 följande:

Wow!! Jag kan inte fatta att detta är sant!!! Så glad!!!

Wohooo va kul :D!!! Stort grattis!! Vilken fantastiskt speciell dag det blev. Är så himla glad för er skull :)!

Gick in och kikade här direkt när vår gäst hade åkt hem ;). Ha nu en fortsatt fantastisk dag!

STOR kram
  • Längtan 34
    Zaza skrev 2015-01-02 10:08:47 följande:

Hej tjejer

När ska alla ha testdag?

Jag behöver stöd, känner mig så himla nere så att jag nästan spyr

Men vad har hänt?? Har du tagit ett nytt clearbluetest? Såg att du hade gjort ett med sån där teststicka. Vet inte riktigt vad du såg på stickan men har läst att rätt många fått helt fel resultat från dem och att de dessutom visat olika resultat från dag till dag. Tror därför inte att du ska lita för mycket på dem.

Du har fått ett plus innan och ett plus är ett plus. Ta ett nytt CB-test om du är orolig :). När har du testdag? Jag hade min idag.

Stor kram!!

Svar på tråden Ivf start december! Någon mer ?