Annaba88 skrev 2015-03-12 10:37:30 följande:
Skönt att få hjälp. Tror man går och spänner sig innan, vill ju så gärna att det ska gå utan hjälp blandat med rädslan att något ska vara fel. Det känns ju skönt att någon förstår och oftast finns det ju hjälp att få även om något skulle vara knasigt. Har du tagit nåt test då om du är på BIM + 4?
Här har det varit ÄL-tider igen och nu börjar igen en lång väntan på BIM. Förra månaden gick ändå lättare än tidigare man har liksom vant sig med att det ska bli ett negativt resultat och ett plus och gravidsymptom skulle vara avvikande.
Inte testat än, är bim+6 idag, och om det inte kommer imorgon heller så kanske det blir test. Sa till mig själv sist jag testade och fick negativt att 'nu spelar det ingen roll hur sen jag är framöver, så ska jag inte testa förren jag är påväg till förlossningen'. :P Blir mer besviken av ett negativt test än när mensen kommer.
Åh den väntan känns så otroligt lång.. Visst är det så att besvikelsen blir lindrigare för varje gång, ett negativt test är mer förväntat än ett positivt. Vilket är trist :(