För oss som försökt bli gravida i fem månader eller längre
Helloj. tänkte hoppa in här jag med. jag är nyss fyllda 30 och karln 47 har jag för mig loool (sitter uppe och jobbat hela natten). vi har gott om hinder som gör att man nojjar. han är väldigt överviktig, jag har nåra överkilon, det sexuella funkar inte alltid som det ska och på de har han haft en influensa som ställt till det men vi har försökt aktivt sen i oktober... tror de e 6 försök men som sagt funkar inte hjärnkontoret just nu.
är just nu i den underbara tiden mellan äl och bim... tror de e bim-8 typ. går redan och nojjar gärnet... tror att jag är tröttare än vanligt, känner mig illamående och letar skumma känslor i magen... ja ni vet hur de e.
jag har varit i dessa banor tidigare... ca 9 år sen försökte jag med mitt ex men försöken, utredningen och all press tog helt död på vår relation. jag sitter nu och vet iofs att att jag inte ska ha nåra större defekter men man blir ju rädd ändå. kvar ligger också en del ångest från den tiden som går ut över min stackars sambo... han e en ängel dock som kämpar på med min stress.
ett gammal ex berättade nyss att hon ska bli pappa... är en salig blandning mellan arg, ledsen och irriterad... och lite glad för deras skull även om han nog inte verkade helt glad över de själv.