• EkoS

För oss som försökt bli gravida i fem månader eller längre

Hej,

Jag skulle också vilja hoppa in här! Fick mena i dag, så börjar vårt åttonde försök snart.

• EkoS
    Idilia skrev 2015-06-05 08:42:45 följande:

BIM på onsdag och jag tycker att jag har varit så lugn den här månaden. Jag har upprepat för mig själv att målet är att bli gravid före november, det är långt kvar dit. Men idag, nu kom nojjen tillbaka. Tur att jag både har mycket på jobbet och mycket hemma just nu så jag har annat att koncentrera mig på.

Åh jag känner verkligen igen det där. Man kan gå runt och knappt bry sig, men så slår det bara till! Den här månaden kom min mens fyra dagar för tidigt, så jag hann i alla fall aldrig börja smygtesta...
  • EkoS
    halo83 skrev 2015-06-05 21:37:23 följande:

Nån här inne som testar rosenrot?

Jag har också ätit det i två månader nu. Märker ingen skillnad alls :/ Vilken sort äter du?
  • EkoS
    halo83 skrev 2015-07-13 14:55:53 följande:

Nån här som låtit er Karl gjort spermatest från Apoteket ? Funderar på om jag ska köpa hem ett sånt, jag har ju med hjälp av äl test lokaliserat äl och visat att jag har det, däremot inte säker att ägget släpper. Vi ska söka hjälp i aug men tänkte att man kanske ska ta ett sånt först för att verkligen ha testat allt innan..

Jag har funderat en del på det. Vet ju att jag har äl och att vi träffar rätt varje månad... Kan du inte säga till om ni gör ett? Vill gärna höra hur resultatet blir!
  • EkoS

Vi har berättat för ganska många i vår närhet, och jag kan verkligen rekommendera det. Det känns som en sån lättnad, och när vi är ledsna ibland så behöver vi aldrig hålla det inne eller förklara för någon, för de förstår ändå.

Svar på tråden För oss som försökt bli gravida i fem månader eller längre