• milliee

För oss som försökt bli gravida i fem månader eller längre

Känner mig inte som en tungviktigare bland er men, känns hopplöst här också.. Har en son som är född -13 försökt i pricip sen dess fick missfall i aug och okt försökt sen dess men inga plus:( känns som att något är fel men samtidigt så har vi "bevis" på att så inte är fallet, mina cykler har varierat sen sista missfallet mellan 22-31 dagar så svårt att veta exakt när bim är men tror 19 aug:) är på äl+4 nu och har mensvärk ömmande bröst (som alltid innan bim...) men nu känner jag mig så uppsvälld också humhum *greppar efter halmstrån*

• milliee

Har lite motsatt problem till er, när min syster blev gravid så tog hon typ avstånd från mig för jag hade fått missfall, för att det skulle vara jobbigt för mig att se henne gravid typ.. Men ja jag vill ju ha våran bebis inte hennes, glad för hennes skull ledsen för våran.

• milliee

Pandoradiem, ja jag räknade tidgare bf till 5/7 kändes jobbigt att passera det utan nytt plus.. Men snart får man snosa bebis iallafall, min syster är beräknad nu i dagarna:)

• milliee

Niaa jag har fått så en gång, var inte så upphetsad och tror min man stötte i livmodertappen eller nå, var tvungen att ligga ner och ta alvedon kom plötsligt men var borta efter natten. Googlade lite då och beroende på var man är i cykeln är det större risk att det kan hända.

Svar på tråden För oss som försökt bli gravida i fem månader eller längre