• halo83

För oss som försökt bli gravida i fem månader eller längre

Hej hoppar in här jag med. Vi är nu på försök 12. Mensen slutade igår så nu ser jag fram emot äl igen :)

Har börjat tempa tar äl tester 2ggr om dagen samt rosenrot och folsyra för nu jäklar vill jag ha ett plus !!

Fick ett spökstreck för första gången denna gång men tog det inte lika hårt när mensen kom som förra månaden. Var sååååå säker på att jag var gravid då vi prickade in äl perfekt,men icke. Denna gång prickade vi oxå äl men intalade mig från början att mensen skulle komma..så besvikelsen var inte lika stor denna gång. Men mu,mu vill jag oxå få ett font plus! Bim den 7 juni

• halo83

Jag fick neg idag bim-6 el bim-2 ... Försökt i 1 år nu... Inget MF , inget spökstreck, ingenting....

• halo83

Jag trodde oxå de va vår tur..skitmycke symptomer...så jäkla skengravid man kan bli...

Harvester skrev 2015-06-02 09:36:39 följande:

Faaaan i helvete!!! Skit! Trodde verkligen på denna gång.. Mått illa osv.. Psykosomatiskt?

• halo83

Nån här inne som testar rosenrot?

Kört de i 2 mån.. Får en sjuhelvetes äl värk men inget alls vid mens..brukar vara tvärtom men har hellre ont vid äl så man vet när de e dax, mensen ser man ju ändå när den är ;)

Även perioden har minskat,från 7 dagar till 4 dagar.nån av er som upplevt samma?

• halo83

Den jag äter heter artic root från body boost.

Äter iofs folsyra med,kanske den jag känner av?

• halo83

Har precis haft mens så i morgon går jag in i den fertila perioden igen. Vi tar det lite som de kommer nu i sommar då vi ska söka hjälp i aug

• halo83

Nån här som låtit er Karl gjort spermatest från Apoteket ? Funderar på om jag ska köpa hem ett sånt, jag har ju med hjälp av äl test lokaliserat äl och visat att jag har det, däremot inte säker att ägget släpper. Vi ska söka hjälp i aug men tänkte att man kanske ska ta ett sånt först för att verkligen ha testat allt innan..

• halo83

Det ska jag... Han var dock inte så pepp på de så vi fr se. Han kanske ändrar sig nu när det inte verkar blivit nåt denna gång heller.. Bim idag

EkoS skrev 2015-07-26 08:21:40 följande:

Jag har funderat en del på det. Vet ju att jag har äl och att vi träffar rätt varje månad... Kan du inte säga till om ni gör ett? Vill gärna höra hur resultatet blir!

• halo83

Tack! Skulle vara helt otroligt om de e nåt men käkar hoppas så länge tanten håller sig borta :)

miamarina84 skrev 2015-07-26 09:45:32 följande:

Min karl skulle inte heller vara pepp på det, så har inte lagt fram det. Bim på onsdag, lycka till idag för dig :)

• halo83

Nån här som provat progestoronkräm? Testar det denna cykel men har helt plötsligt fått spottningar vilket jag inte haft nån gång.. Funkar det inte denna gång heller så testar jag nog bidrottninggele.. Vart kan man köpa det å hur gör man med den?

• halo83

Vi har försökt i 16mån... Sitter nu här på bim+1... Ingen mens inget +

Svar på tråden För oss som försökt bli gravida i fem månader eller längre