Inlägg från: SnurriggirrunS |Visa alla inlägg
  • SnurriggirrunS

Tjejer får blommor, killar får....?

Anonym (Oscar) skrev 2014-11-28 21:40:16 följande:

Vad skulle jag med blommor och sån´t krafs till? Våningen är redan överfull med pryttlar att hålla reda på så man nästan kvävs. Räcker och blir över med allt krams man själv gett till frugan under åren så jag vill inte ha nå´t för egen del.

Det jag vill ha är sex hångel o kroppskontakt och det får jag genom att diska, städa, fixa och ge frun presenter o upplevelser. Om hon är på rätt humör.

"Happy wife, happy life"

Oscar har en poäng ;)

Sen är det klart att en kvinna kan köpa presenter till sin man för att hon vill ge honom något. De finns de som inte får sex alls i sina förhållanden (där kvinnan tappat lusten) och i många fall så glömde mannen bort att hålla sin fruga lycklig med de små sakerna...och där kommer blommorna in i bilden ;) Utan de där blommorna  för 300 spänn varannan månad, skulle det kanske inte bli något utbyte av sex alls..

• SnurriggirrunS
    Anonym (Tappad) skrev 2014-11-30 18:23:53 följande:
    Tills det kommer fram till din halvgrekiska pojkvän att du knullat motsvarande en turistbuss med män vid akropolis varav rätt många tagot dig i rumpan. Då blir det inte lika harmoniskt hemma. Grekiska män har rätt hög standard på sina kvinnor, det är det svenska kvinnor missar. 

Man kan inte bete sig hur som helst som kvinna, och sen ändå förvänta sig samma behandling.

Om man beter sig som slampa, så blir man behandlad som en slampa.
    Tappad...bakom en vagn?

Det är världskänt att svenska killar är snåla jämfört med män i andra kulturer..att de skulle ha en högre standard än svenska män, säger väl sig själv då att svenska män dessutom har dålig smak?
    Tydligen så tycker svenska män att det är ok då att en kvinna knullat en turistbuss män medans en grek/halvgrek inte tycker det är ok?

Dessvärre så föredrar jag svenska män framför andra så man får väl vara glad för de blommor de släpar hem några gånger om året ;) Är jag nöjd, är min man nöjd ;)
Svar på tråden Tjejer får blommor, killar får....?