matildaaf skrev 2014-11-30 19:24:41 följande:
Alltså vad i helvete, hur snedtänd får man bli? Jag har då i helvete heller legat med många. 4 personer och jag är strax 22 år gammal. Ta du dina fördomar och ord och stoppa upp dem i röven för helvete. Får mina erfarenheter på andra sätt som inte innefattar en penis i en slida. Är en fin flicka men det verkar du missat totalt.
Greker har absolut en hög standard på kvinnor som ibland är över gränsen, MEN det är killarna som knullar runt, så in i helvete. Jag vet betydligt mer om hur greker är än vad du gör, det slår jag vad om.
Kalla mig slampa indirekt, hahahaha lilla hjärtat.
Om du är 22 år så vet du ingenting mer än vad jag vet. Och speciellt inte om greker, inte om nåt annat heller för den delen.
Jag har jobbat i grekland, haft grekiska kunder, varit hembjuden till greker, har grekiska vänner och haft relationer med grekiska kvinnor.
Ja, grekiska män knullar förstår med de kvinnor som särar på benen, precis som alla män från alla kulturer gör. De är ju män.
Det är ju inte samma sak som att en kvinna gör det.
4 personer är fyra för mycket om du vill ha en ny man med nån kvalite från de här kulturerna. Speciellt vid 22 års ålder.