Anonym (ingen fara) skrev 2014-11-29 12:17:15 följande:
Uppsök vårdcentral om du är riktigt orolig. Men jag tror som sagt inte att det är någon fara. Olyckor kan hända oss alla. Jag har bajsat på mig några gånger när avsikten har varit att fisa. Har också kissat på mig någon gång, för att jag inte kunnat hålla mig. Det är så tabu så ingen vågar prata om det, även om det säkert är vanligare än man tror. Sköt om dig :)
Tack!
Anonym (normal) skrev 2014-11-29 12:18:07 följande:
Jag kan hålla mig hur länge som helst (om jag inte är magsjuk), dagar om det behövs och har aldrig bajsat på mig. Har ingen aning om vad som är normalt egentligen men så fungerar jag i alla fall.
Jo, och det är därför jag misstänker att det är fel på mig. :S Man ska väl kunna hålla sig hur länge som helst annars i princip? Det som hände för mig var att det inte gick att hålla emot, så som man normalt brukar kunna göra hur länge som helst.
Anonym (du vet bäst själv) skrev 2014-11-29 12:21:50 följande:
Jag har aldrig varit med om det... (peppar, peppar). Ibland kan det kanske kännas krisartat, men det går ju att knipa tills krisen går över. Men förr eller senare måste ju bajset ut ur kroppen, så jag antar att det skulle kunna hända vem som helst som gått tillräckligt länge utan att bajsa. Du vet bäst själv dina egna omständigheter.
Panikbajsnödig i fyra timmar. Sedan gick det inte längre.
Det är väl inte normalt? :S