Inlägg från: Liggasked75 |Visa alla inlägg
  • Liggasked75

Frugan är tråkig i sängen

Hej Hej!

Undrar hur ni andra hade resonerat , speciellt ni tjejer!

Min fru som närmar sig 40 vill bara ha sex på hennes villkor . Tex. Hon bestämmer ställning i sängen och om hon får välja så ska hon endast ha sex 1 gång i veckan och endast rida.

Nu är det så att jag gillar fler ställningar , samt även oral och analsex men det är mer eller mindre otänkbart . Har försökt flera gånger att prata om detta men kommer ingenstans , då sex är viktigt och även kemin när man har sex , har jag funderat på att lämna henne istället för att "knulla av mig nån annanstans " .

Tidigare har vi haft sex ofta och även 69:an förekommit ofta och även analsex men nu är det kört.

Varför ?

vad ska jag göra ?

• Svar på tråden Frugan är tråkig i sängen
  • Liggasked75

Hon säger : jag tycker bara om att rida .

Gällande andra ställningar och hål :) så blir svaret : jag tycker inte om det .

Och därifrån kommer vi inte vidare tyvärr .

• Liggasked75

Tack , fast då är frågan om det är ok att gå vidare när det är barn inblandade , hur mycket får man tänka med k*k*n ?

Hur mycket är det värt priset ?

• Liggasked75

[quote=74417940][quote-nick]Anonym (tjej) skrev 2014-11-29 21:16:26 följande:[/quote-nick]Ja det är ju upp till dig.. Kan du leva med hur du har det nu? Det är inte annorlunda när ni har sex? Vad händer om du tar initiativet till att byta ställning?[/

Nja det är ju det som är problemet , kommer ingenstans : end of discussion . Nu håller jag på att hälla i henne vin och får se hur det går

• Liggasked75

Tack för era reflektioner :)

Intressant att både få sina tankar bekräftade samt att jag även fått nån tankeställare av er :)

Igår blev det iaf missionären , inte vad jag hoppat men iallafall en förändring

• Liggasked75

Tack för alla fina råd:)

Biter ihop under ridturerna och försöker kommunicera om problemet.

Får dock försöka söka stimulans för mina behov på andra sätt tyvärr ...

Gott avslut till er alla

Svar på tråden Frugan är tråkig i sängen