• Liggasked75

Frugan är tråkig i sängen

Hej Hej!

Undrar hur ni andra hade resonerat , speciellt ni tjejer!

Min fru som närmar sig 40 vill bara ha sex på hennes villkor . Tex. Hon bestämmer ställning i sängen och om hon får välja så ska hon endast ha sex 1 gång i veckan och endast rida.

Nu är det så att jag gillar fler ställningar , samt även oral och analsex men det är mer eller mindre otänkbart . Har försökt flera gånger att prata om detta men kommer ingenstans , då sex är viktigt och även kemin när man har sex , har jag funderat på att lämna henne istället för att "knulla av mig nån annanstans " .

Tidigare har vi haft sex ofta och även 69:an förekommit ofta och även analsex men nu är det kört.

Varför ?

vad ska jag göra ?

• Svar på tråden Frugan är tråkig i sängen
  • Anonym (tjej)
    Liggasked75 skrev 2014-11-29 20:26:18 följande:

Hej Hej!

Undrar hur ni andra hade resonerat , speciellt ni tjejer!

Min fru som närmar sig 40 vill bara ha sex på hennes villkor . Tex. Hon bestämmer ställning i sängen och om hon får välja så ska hon endast ha sex 1 gång i veckan och endast rida.

Nu är det så att jag gillar fler ställningar , samt även oral och analsex men det är mer eller mindre otänkbart . Har försökt flera gånger att prata om detta men kommer ingenstans , då sex är viktigt och även kemin när man har sex , har jag funderat på att lämna henne istället för att "knulla av mig nån annanstans " .

Tidigare har vi haft sex ofta och även 69:an förekommit ofta och även analsex men nu är det kört.

Varför ?

vad ska jag göra ?

Vad säger hon när ni har pratat om det?
    Känns inte som att du kan göra så mycket om hon inte vill. Bara att antingen gilla läget, eller som du säger lämna om det är något som är viktigt för dig. 
  • Liggasked75

Hon säger : jag tycker bara om att rida .

Gällande andra ställningar och hål :) så blir svaret : jag tycker inte om det .

Och därifrån kommer vi inte vidare tyvärr .

• Anonym (tjej)
    Liggasked75 skrev 2014-11-29 20:37:48 följande:

Tror inte du kommer komma någonstans med de svaren faktiskt.. Tror det är mer att gilla läget eller gå vidare. Tyvärr.
  • Liggasked75

Tack , fast då är frågan om det är ok att gå vidare när det är barn inblandade , hur mycket får man tänka med k*k*n ?

Hur mycket är det värt priset ?

• Anonym (tjej)
    Liggasked75 skrev 2014-11-29 21:00:25 följande:

Tack , fast då är frågan om det är ok att gå vidare när det är barn inblandade , hur mycket får man tänka med k*k*n ?

Hur mycket är det värt priset ?

Ja det är ju upp till dig.. Kan du leva med hur du har det nu? Det är inte annorlunda när ni har sex? Vad händer om du tar initiativet till att byta ställning?
  • Liggasked75

[quote=74417940][quote-nick]Anonym (tjej) skrev 2014-11-29 21:16:26 följande:[/quote-nick]Ja det är ju upp till dig.. Kan du leva med hur du har det nu? Det är inte annorlunda när ni har sex? Vad händer om du tar initiativet till att byta ställning?[/

Nja det är ju det som är problemet , kommer ingenstans : end of discussion . Nu håller jag på att hälla i henne vin och får se hur det går

• Armageddon

Väg fördelar mot nackdelar, vilket överväger?

Visst är det tungt att separera, men av det jag läst på FL från folk i samma sits, så blir det bara sämre och sämre, och det urusla sexlivet går ut över allt annat.

De som har lämnat brukar tycka att detrivs enda de ångrar är att de inte gjorde det tidigare, att de slösade ytterliggare 5-10 år på ett förhållande de inte trivdes i.

Det handlar inte om att tänka med kuken, utan om att må bra. I längden tror jag barnen mår bättre av föräldrar som mår bra, även om det är på varsitt håll.

Dock finns det ju risk att din fru inte mår så bra om ni separerar, men det borde vara bättre för henne också i längden att hitta någon med motsvarande syn på sex.

Lycka till ikväll då!

• Anonym (tjej)
    Liggasked75 skrev 2014-11-29 21:34:40 följande:

[quote=74417940][quote-nick]Anonym (tjej) skrev 2014-11-29 21:16:26 följande:[/quote-nick]Ja det är ju upp till dig.. Kan du leva med hur du har det nu? Det är inte annorlunda när ni har sex? Vad händer om du tar initiativet till att byta ställning?[/

Nja det är ju det som är problemet , kommer ingenstans : end of discussion . Nu håller jag på att hälla i henne vin och får se hur det går

Hoppas det går bra! ;)
  • Anonym (Mjölkbonden)

Jag kan köra över några lite mjölk till dig, ta en vetebulle och unna dig till. Slappna av med korsord sen lite sömn och du har glömt det.

• Anonym (Anonym)
    Liggasked75 skrev 2014-11-29 20:37:48 följande:

Ts, tycker du om att ha en snopp i analen?

Eller kan du förstå din fru att hon inte heller gör det?

Ang. ställningar, du kan väl sexvägra och säga att vill hon ha sex får hon gå med på andra ställningar ibland, om det inte gör ont på henne förstås.
Svar på tråden Frugan är tråkig i sängen