Inlägg från: 3barnspappan |Visa alla inlägg
  • 3barnspappan

Frugan är tråkig i sängen

Se där, grattis! :)

Sex blir lätt så himla kravbelagt. Hon känner säkerligen av dina förväntningar, och så blir det baklås av alltihop.

Prata med henne nån kväll. Fråga henne hur hon känner med ert kärleksliv? Låt henne prata! Skuldbelägg inte! Frågar hon vad du tycker så kan du väl säga att du älskar henne och vill ha henne (vilket jag förutsätter här), men att du kan sakna det heta kärlekslivet ni hade förut. Hur känner du om det? Kan vi hitta tillbaka dit på nåt sätt? Och kanske viktigaste frågan: vad kan jag göra för DIG? :)

Been there done that, broder. Det slutade på bästa sätt för mig. Lycka till! :)

• 3barnspappan

Anonym(???), kan din man tillfredsställa dig på andra sätt?

Om det absolut är vaginal penetration medelst en penis som du måste ha, så är ju ett gott råd att prata med din man. Han kanske samtycker att du skaffar penis på annat håll. Eller så blir det skilsmässa och du är fri att skaffa. Oavsett så blr ni ju prata med varandra, att bedra är ju inte lyckat...

• 3barnspappan

Men gör upp det med din man först, så ni båda är ok med det. Så slipper du känna dig som (och vara) ett otroget svin.

Svar på tråden Frugan är tråkig i sängen