• Jw83

blev kallad för nolla idag

Kereza skrev 2014-11-30 09:05:15 följande:

Nu luras du igen.JAG kallade dig för nolla - resten av världens kvinnor gjorde det inte. Du kan inte beskylla dem för mitt "brott", särskilt inte då merparten av dem verkar ha bra mycket mer tålamod med, och omtanke om, dig än jag har. Många av dem verkar ha sympati för dig, och lägger genuin energi på att uppmuntra dig och hjälpa dig ur dina villfarelser.Dessutom kallade jag dig för nolla just för Att du ljuger, tillskriver folk åsikter de inte har, vägrar argumentera och bara bölar vidare på dina inljugna fantasier och Vill tycka synd om digsjälv, Vill vara ett offer, Vill vara ett hopplöst fall, Vill känna dig orättvist behandlad och missförstådd - det hade alltså inte ett Jota med ditt sexliv att göra. Ej heller hade det med feminism att göra. 

Den slutsatsen är alltså ren lögn eller bara ett utslag av dina psykiska problem. Jag vet inte vilket. 

Men alldeles oavsett så ska du inte tillskriva resten av världens kvinnor min åsikt - jag är en individ, och merparten av dem håller dessutom troligen inte med mig, utan verkar anse att du är en bra och värdefull person. 

Så; vi tar det igen - det hade inte med ditt sexliv att göra. Det hade inte med din hudfärg att göra. Det hade inte med ditt kön att göra. Det hade inte med feminism att göra. Det hade inte med ditt utseende att göra.

Det hade med din attityd och inställning till allt omkring dig att göra. 

jag håller med! Om man uttalar sig så illa om andra människor som Habiti gör så är man en nolla. Sen kvittar det om personen har liten penis, röda läppar eller är oskuld. Beter man sig illa så är man en nolla. Bara för att man är oskuld så kan man inte bete sig hur som helst. Genom att sprida kvinnohat och fördomar så sårar man många människor.
  • Jw83
    habiti skrev 2014-11-30 15:41:11 följande:

jo alla kvinnor gör det eftersom att som fullvuxen man inte få ligga är totalt sinnesjukt i en kvinnas öga, jag har fått det bekräftat många gånger nu.

psykiska problem = säga sanningen? din bild på världen är rätt och absolut sanning? allt jag upplevt är på skoj och inte viktigt? jag är snygg och har stor kuk och kan få en tjej lätt om man ska tolka er rätt...såna som du kan inte finnas på riktigt.

fullståndigt orimligt att tänka så här.

du kan förövrigt använda samma argument om alla feminister som bölar om feminisme och alla invandrare som bölar om rasism...det handlar om deras personlighet...inte rasism och ett osynligt patriaktet..lol, var har jag uttalat mig illa om andra människor? att kritisera kritik och ideologier är något helt annat.

att kalla någon för NOLLA (dessutom baserat på att jag är oskuld för att trycka ned mig och dessutom rättfärda det som du gör) det ÄR att vara elak.

när har jag spridit kvinnohat och fördomar? många som säger att jag gör det, kan du/ni förklara lite mer angånde detta?

Du har tidigare frågat mig om exempl på var du sprider kvinnohat och fördomar. Jag har då skickat mängder med länkar till dina trådar där du uppvisat kvinnohat och fördomar. Dessa länkar har du sedan ignorerat och istället skrivit nya trådar fulla av samma skit.
  • Jw83

" MAN MÅSTE vara på ett visst sätt för att få en kvinna. men kraven på dom själva finns inte. dom duger som dom är heter det. fyfan alltså. hatar kvinnor av hela mitt hjärta. hade jag inte varit kåt så hade jag inte brytt mig om dom. dom har ingen logik. bortskämda jävlar är dom."

Ett exempel.

• Jw83

"du är ju vänster, så jag förstår dig. ni hatar allt med kärnfamiljen." Ett annat

• Jw83
    habiti skrev 2014-12-02 15:51:34 följande:

detta är sant, dom hatar mig jag hatar dom?kvinnorförhakt ser jag inte här.kvinnioförakt var?verkar som att folk ser vänster-snack och självförsvar som kvinnorförakt, feminismen har gått för långt.

Nej men fördomar och hat. Du kanske missade att jag skrev att du spred fördomar..

Jag kan länka till varenda tråd du startat för att visa min poäng. Men dessa citat är ju redan bevis på kvinnohat och fördomar.

Så ja. När du hatar kvinnor så är det väl helt logiskt att ingen kvinna vill vara nära dig?

Vill du vara nära folk som hatar dig? Är det ok att hata dig enbart pga kön eller yttre attribut?

Nej. Men du får tydligen hata människor du inte känner hur mycket du vill.

Jag tycker att en person som är hatisk och sprider fördomar är en nolla. Jag dömmer människor utifrån deras handlingar. Och du dömmer folk utifrån deras kön.

Du kallar andra tappade för att dom har en annan åsikt. Men du kan inte ta att någon kallar dig för nolla.
  • Jw83
    habiti skrev 2014-12-02 16:33:06 följande:

Det är ni som tolkar det som kvinnohat, jag tolkar det som sunt förnuft. Det jag skriver stämmer, jag har inte skivit att ni är slampor som bör dö etc, bara att ni har  höga krav (hallå det är ju sant).

Jag hatar inte min syster och mamma, de är kvinnor, vad konstigt...

De "hatar" mig, jag "hatar" dom, vi kan byta ut orden mot "vill inte ha något att göra med varanndra".

Alla hatar mig för att jag är ful och dum.

Jag är inte hatisk jag sprider inte fördomar, jag säger att kvinnor har höga krav eftersom så många raggar på dom, kvinnor vill ha en bra man, hur kan detta vara fel att påstå.

Du anser dig ha rätten att mobba folk alltså. Då är det du som är nollan. Du kallar mig alltså nolla för att jag tycker att tjejer har höga krav (vilket dom har).

Jag dömer dom inte på ett hemsk sätt, det enda jag säger är att dom har höga krav. Det är ju därför jag är oskuld.

Jag skrev tappade för att ni har mobbat mig sedan jag började skriva här, jag har faktiskt också känslor och kan bli sur.

Har vi tolkat det som kvinnohat? Har vi misstolkat dig? Hur ska vi annars tolka:

" fyfan alltså. hatar kvinnor av hela mitt hjärta. hade jag inte varit kåt så hade jag inte brytt mig om dom. dom har ingen logik. bortskämda jävlar är dom."

Du skriver " hatar kvinnor av hela mitt hjärta" sedan påstår du att vi misstolkar detta när vi kallar det kvinnohat?

Det är inte dina läppars fel, feminismens fel eller din kuks fel att du inte får tjejer. Det är för att du "hatar kvinnor av hela ditt hjärta" och bara bryr dig om dom för att du är "så kåt". Verkar du som en kärleksfull man som en kvinna vill leva med? Nej. Efter dina uttalande så vore en kvinna dum om hon ens pratade med dig.

Sedan ursäktar du ditt beteende med att det minsann är så synd om dig... Du förstår inte att kvinnor kan känna sig hotade och hatade av dina uttalande.

När du skriver dumma saker om andra, och dom kallar dig nolla, så är det mobbing?

När du skriver dumma saker om andra och kallar dom tappade så är det för att du har känslor? Förstår du dubbelmoralen?
  • Jw83

Men hur ska jag tolka "hatar kvinnor av hela mitt hjärta"? Berätta det för mig! Hur ska någon kvinna vilja vara med en man som öppet hatar kvinnor av hela sitt hjärta? Hur ska en kvinna vilja skaffa familj med en man som säger att han bara bryr sig om kvinnor för att han är kåt?

Du säger att allt beror på ditt utseende och din kuk. Jag har inte sett dig. Jag dömmer dig enbart för dina åsikter och kommentarer. Du kan inte på något sätt påstå att jag mobbar dig eller tycker illa om dig, speciellt inte för ditt utseende. Det är helt omöjligt att jag skulle tycka illa om dig för din kuk eller dina läppar. Jag tycker enbart illa om dig för dina åsikter och kommentarer.

Sen är det förjävla fördomsfullt av dig att tro att jag fötts med silversked och bara haft det lätt! Du har inte den minsta aning om vad jag gjort och hur jag kämpat för att nå dit jag är idag.

Du har öppet skrivit att du enbart bryr dig om kvinnor för att du är kåt och att du hatar kvinnor av hela ditt hjärta. Det kan du varken förneka eller skylla på någon annan.

• Jw83
    habiti skrev 2014-12-09 04:20:55 följande:

förlåt för att jag gör självförsvar för att jag blir mobbad.

förlåt återigen, man får inte kritisera kvinnor!

hata vita män, hata oskulder, hata blyga......är jag på rätt spår nu? :S

Läste du överhuvudtaget mitt inlägg? Du vägrar svara på det jag egentligen skriver eftersom att det visar på att du är hatisk och inte alls ett offer. Varenda kvinna som läser dina inlägg tar illa upp! Du kritiserar inte, du hatar, sprider fördomar och får kvinnor att må dåligt! Sen vägrar du bemöta relevant kritik.
Svar på tråden blev kallad för nolla idag