Om det blir någon återföring för mig så ska jag också dit på torsdag eftermiddag! Tror det var 14.15.
Ja, det är många par man ser där. Och nu bygger de ju ut också, men så är de väl en av de populäraste klinikerna, nära Stockholm och ganska billiga. Det kanske är lite knasigt, men jag tänker mest på hur pigga och fräscha alla i väntrummet ser ut, det känns så konstigt att alla de där människorna som ser så friska ut har fertilitetsproblem! Men sånt ser man ju inte på utsidan såklart... 
Jag måste diskutera det här med provdag 18 dagar efter insättning med dem (om det blir aktuellt). Jag har inte haft mens på flera år pga endometriosen, och jag vill inte genomlida en obehandlad mens igen om jag kan slippa. Varje mens är ju en risk för förvärring av sjukdomen och väldigt smärtsam. Jag brukade ha en lutealfas på 14 dagar, vilket innebär att jag kommer att hinna blöda i 4 dagar innan jag ska testa, vilket inte känns bra alls för mig. Får se vad de säger. Kommer nog att tjuvtesta tidigare ändå om jag känner mig själv
.