Inlägg från: Anonym (.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.)

Jag är fan rädd för killar!

Lider med dig, TS. Det är förjävligt att så många män beter sig så illa och gränslöst. Jag vet hur det är, men fick barn för en månad sedan och har sluppit den där skiten sedan jag blev höggravid, blekfet och klär mig i fula myskläder under mammaledigheten. Det är SÅ skönt. Håller på att gå ner i vikt nu, men på många sätt ser jag inte direkt fram emot att bli smal igen och ha på mig finare kläder (som man ju måste när man jobbar). Då sätter väl den där skiten igång igen...

Och det är verkligen irriterande att killar tycker att man bara borde bli glad och smickrad.

• Anonym (.)
    SpanskaFlugan skrev 2014-12-03 12:48:20 följande:
    Så du tycker att män är djur som inte kan kontrollera sina sexuella lustar så fort de ser lite hud? Och vad definierar du som "välkomna" kläder? Får man ha tighta jeans eller kan åsynen av en kvinnas rumpa dold av jeanstyg få en man att tro att det är fritt fram att klämma? Eller kanske en inbjudan till våldtäkt? Var går gränsen? Är kjol under knät "säkert" eller vågar jag låta kjolen gå över knät lite grann? Eller en kjol kanske tolkas som "fritt tillträde" eftersom jag inte har byxor? Och varför i helvete ska du eller någon annan ha några som helst synpunkter på hur en person klär sig? Utöva lite förbannad självkontroll eller, och då är vi tillbaka i början, tycker du män är djur utan någon som helst kontroll över sina impulser?
    Jamen precis.
    Helt sjukt att lägga problemet på tjejen och hennes klädsel.
    Vafan ska vi klä oss i för att bli behandlade på ett civiliserat och respektfullt sätt? Tält som täcker hela kroppen och ansiktet? För jag har blivit påpassad av idioter mitt i vintern när jag haft på mig tjocka jackor, mössa och halsduk uppdragen. Fast just det - jag hade kanske tajta jeans nertill som visade en bit av benens form. My bad. Då fick jag ju skylla mig själv...

Har även varit utsätt för ett överfallsvåldtäktsförsök när jag var fullt påklädd. Det var mörkt så man undrar ju hur de som drog av mig av cykeln såg att jag ev. var "välkomnande sminkad".
Svar på tråden Jag är fan rädd för killar!