Inlägg från: Anonym (trötta mig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (trötta mig)

Jag är fan rädd för killar!

Anonym (Är det svenskar) skrev 2014-12-03 14:20:53 följande:

Är dom killarna svenskar? Tycker det är ofattbart att en svensk skulle börja bete sig på det där sättet, har nog knappt aldrig pratat med någon förut när jag varit ute, förutom äldre personer eller någon som är vilse och vill veta vilken väg de ska gå, eller frågar om buss eller tåg.

Jag blev antastad av svenska killar långt innan det ens fanns ett utställningsexemplar av svart person att glo på på bussen i min bakomflötet mellanstora stad på 1980-90-talet.

Visst, idag förekommer att utlänningar åker förbi i en bil och t ex gastar "hora" efter folk som dom inte har sett nånsin förr (hände mig och min mamma, 60+, för två somrar sen), men dessa grobianer begriper väl inte bättre och inte lär de få knulla på det beteendet heller. Jag tycker faktiskt det är mer skamligt att vara uppväxt i Sverige och ha ungefär lika taskig kvinnosyn som en pakistansk mullah.

Man borde reklamera dessa killar hem till deras morsor och sätta dem i husarrest ihop tills killarna kan uppföra sig som folk.
Svar på tråden Jag är fan rädd för killar!