• Anonym (Äckladtjej)

Pojkvän tar sig själv mellan benen och sedan luktar på fingrarna

Hej! Min pojkvän pillar på sin kuk för att sedan lukta på sina fingrar, normalt?

Okej om det hade varit någon gång ibland för att kolla om man luktar rent eller va fan vet jag? Men du är det ta med fan hela tiden..

Han säger själv att han inte vet varför han gör det men han kan inte sluta med det.. Det har blivit så att jag får ge han en snärt på näsan varje gång han luktar så att han ska koppla luktandet med något negativt, det blev bättre till en början men nu har lusten efter att sniffa på kuken blivit för stor så nu skiter han i vilket om en snärt blir konsekvensen för hans beteende..

Hjälp sökes!

• Svar på tråden Pojkvän tar sig själv mellan benen och sedan luktar på fingrarna
  • Anonym (Äckladtjej)

Läste upp för honom vad jag skrivit å hand svar blev "jag erkänner, jag har problem med det... Men visst fan luktar det gott?"

• Anonym (L)

Det gör min med. Han luktar även på sina fingrar när han kliat sig i röven samt så "fångar" han ibland fisarna med näven, släpper dom vid näsan och luktar på dem. Så jääääävla äckligt.

• Gathenhielm

Karln tycker väl helt enkelt att han luktar gott.

Reasons... we all have them, at times.
  • Anonym (Äckladtjej)

Men är det normalt? Va fan det kan vara när vi sitter och äter, kollar på film, handlar eller va fan som helst..

Han själv vill bli av med beteendet men han säger att det är som ett beroende..

• Anonym (n)

nej inte jättenormalt. När man är liten kanske man petar ut snorkråkor ur näsan och en del äter dem tom, sen lär man sig att det inte är riktigt socialt ok att göra så. Andra fiser så det står härliga till trots att det finns andra i rummet, medan andra lär sig att man gör det lite mer diskret. Finns en massa såna saker. Att ta sig på könet i andras närvaro bruka inte vara en socialt accepterad grej. Att sen dessutom tydligt lukta på fingrarna efteråt måste vara väldigt ovanligt. 
    Låter som ett "tics" nästan, en handling som han "måste" göra. Det kan säkerligen arbetas bort, men han behöver nog en psykolog till hjälp.

• Gathenhielm
    Anonym (Äckladtjej) skrev 2014-12-04 10:27:39 följande:

Men är det normalt? Va fan det kan vara när vi sitter och äter, kollar på film, handlar eller va fan som helst..

Han själv vill bli av med beteendet men han säger att det är som ett beroende..

Tycker inte att du eller han själv ska förneka honom snoppdoftandet. Lite kukodör har ingen dött av.
  • MEE83

Lukta? Nej det låter inte så normalt, men att sitta med handen innanför brallan the Al Bundy way är inte så ovanligt tror jag. Alltså att sitta och hålla tag i paketet.

Småpojkar drar sig ju i snorren hela tiden, det är väl ganska normalt men som sagt det är nog inte så ovanligt bland vuxna män heller. Jag kommer på mig själv med att göra det ibland, inget sexuellt eller så, kliar inte heller, luktar inte heller, det bara blir så.

Det kanske är något sorts undermedvetet sätt att slappna av. Jag har inte direkt gått till psykologen för det, även om det inte är något som min flickvän tycker är supernice.

Här var det visst en tråd om just kuk hållandet. Luktandet som din snubbe håller på med är inte helt normalt dock tror jag.

www.familjeliv.se/forum/thread/49942742-han-har-handen-i-byxorna/1

• Anonym (S)

Hur ok är det om en kvinna gör samma sak?

Nej va fan, i andra människors sällskap håller man händerna utanför byxorna. Jag hade irriterat ihjäl mig.

• Anonym (Ä.)
    Anonym (L) skrev 2014-12-04 10:18:54 följande:

Det gör min med. Han luktar även på sina fingrar när han kliat sig i röven samt så "fångar" han ibland fisarna med näven, släpper dom vid näsan och luktar på dem. Så jääääävla äckligt.

Det gör min med, samt att han luktar sig på fingrarna när han rivit sig mellan tårna, blääää
  • Mascaraklumpar

Belöningar fungerar bättre än snärt på näsan när det gäller att förändra beteenden. Testa att ha godis eller små köttbitar i fickan, sedan väntar du tills han petat luktat färdigt (och alltså slutar själv med beteendet) och då plockar du blixtsnabbt upp en godis ur fickan och ger honom samtidigt som du berömmer honom för att han var så duktig och slutade.

• Anonym (Äckladtjej)
    Mascaraklumpar skrev 2014-12-04 12:14:17 följande:

Belöningar fungerar bättre än snärt på näsan när det gäller att förändra beteenden. Testa att ha godis eller små köttbitar i fickan, sedan väntar du tills han petat luktat färdigt (och alltså slutar själv med beteendet) och då plockar du blixtsnabbt upp en godis ur fickan och ger honom samtidigt som du berömmer honom för att han var så duktig och slutade.

Precis hemkommen från hemmakväll efter att ha köpt alla hans favoritgodisar, nu är det bara att invänta nästa sniff..????
  • Anonym (L)
    Anonym (Äckladtjej) skrev 2014-12-04 12:35:19 följande:
    Precis hemkommen från hemmakväll efter att ha köpt alla hans favoritgodisar, nu är det bara att invänta nästa sniff..????
    Hahahaha!!
  • Utflykt i verkligheten

Ett ex hade(har?) ovanan att pilla på tånaglarna och/eller andra delar av fötterna och sedan lukta på fingrarna. Så förbannat äckligt!!Kräks

• 8oo8
    Anonym (Äckladtjej) skrev 2014-12-04 10:08:15 följande:

Hej! Min pojkvän pillar på sin kuk för att sedan lukta på sina fingrar, normalt?

Okej om det hade varit någon gång ibland för att kolla om man luktar rent eller va fan vet jag? Men du är det ta med fan hela tiden..

Han säger själv att han inte vet varför han gör det men han kan inte sluta med det.. Det har blivit så att jag får ge han en snärt på näsan varje gång han luktar så att han ska koppla luktandet med något negativt, det blev bättre till en början men nu har lusten efter att sniffa på kuken blivit för stor så nu skiter han i vilket om en snärt blir konsekvensen för hans beteende..

Hjälp sökes!

skaffa en "klicker" och sen ha en påse godis i fickan. Funkar när man ska lära hundar nya tricks. Lär ju funka nu också.
  • Anonym (...)
    8oo8 skrev 2014-12-04 12:52:32 följande:
    skaffa en "klicker" och sen ha en påse godis i fickan. Funkar när man ska lära hundar nya tricks. Lär ju funka nu också.
    Vad ni mesar...
    Ta på han ett strypkoppel, och så rycker du till i den varje gång han är på väg att sniffa! dessvärre är ju elchocks halsband olagliga numera, trots att dom säljs på nätet.. (fast det kanske herr snopp-sniffare inte vet om? Och kanske inte behöver få veta heller... Drömmer)

TS, hälsa din kille att nej, det är inte normalt.
  • Gathenhielm
    Ack, sådan är mannens lott. 
    En gång gick vi fria att näspeta och snopplukta närhelst vi ville. 
    Sedan kom kvinnan. Med hyfs och tabun byggde hon vallar och diken att infånga den manliga svallvågen.
    Med gnäll har hon vingklippt oss, med skötets hypnos har hon besvärjt våra sinnen.
    Nu vandrar vi i tysthet och drömmer oss tillbaka till tiden då vi hade rätten att dofta på vår egen kuk.
    Ty sådan är mannens lott.
  • Sensitiveguy
    Gathenhielm skrev 2014-12-04 10:33:10 följande:

Tycker inte att du eller han själv ska förneka honom snoppdoftandet. Lite kukodör har ingen dött av.

Det ironiska är ju att "fittodör" luktar bra mycket värre...
  • Sensitiveguy
    Gathenhielm skrev 2014-12-04 16:12:54 följande:
    Ack, sådan är mannens lott. 
    En gång gick vi fria att näspeta och snopplukta närhelst vi ville. 
    Sedan kom kvinnan. Med hyfs och tabun byggde hon vallar och diken att infånga den manliga svallvågen.
    Med gnäll har hon vingklippt oss, med skötets hypnos har hon besvärjt våra sinnen.
    Nu vandrar vi i tysthet och drömmer oss tillbaka till tiden då vi hade rätten att dofta på vår egen kuk.
    Ty sådan är mannens lott.
  • Anonym (gift mamma)

Hej så länge jag har varit gift nu i 20 år har maken känt sina pungkulor när han kollar på tv varje kväll

Han kan även lukta på sina fingrar

Då brukar jag säga till nää nu är du äcklig gå tvätta händerna. Jag vill inte ha händerna på mig

Men detta har karl alltid gjort sen barn

Så lite svårt att få en gammal hund att sitta

Vi får ta lite i taget

Lycka till

Svar på tråden Pojkvän tar sig själv mellan benen och sedan luktar på fingrarna